Minden összejön - Kampányt indított az HBO
A Társas játék második évada hamarosan látható az HBO műsorán. Az első évad sikere után a csatorna számára nem volt kérdés, hogy folytassa-e a sorozatot: az HBO másfél évig dolgozott a folytatás forgatókönyvén, semmit nem bíztak az alkotók a véletlenre. A forgatás hatvannégy napig tartott, májustól egészen augusztusig. A rendezők Herendi Gábor és Fazakas Péter voltak, a már ismert színészeken kívül pedig olyan nevek csatlakoztak a második évadhoz, mint Udvaros Dorottya vagy Szabó Kimmel Tamás.
Az utómunka befejeződött, hamarosan látható a várva várt folytatás: a Társas játék második évada október 6-án debütál az HBO-n.
A sorozatot felvezető kampány különböző elemeit szeptember elejétől láthatják a nézők. A leglátványosabb megoldással Budapest szívében (az alagútnál, a Bajcsy-Zsilinszki úton, a Deák téren, a Nyugatinál, a Károly körúton és a Margit körúton) és öt vidéki nagyvárosban (Debrecen, Győr, Szeged, Pécs, Székesfehérvár) találkozhat a közönség, ahol épülethálók hirdetik, hogy a Társas játék második évadában „minden összejön”. A Westend oldala és különböző budapesti gyorsforgalmi utak hatalmas reklámtáblái is a történet folytatására hívják fel a figyelmet.
Az outdoor kampányon túl számos speciális indoor megoldással is népszerűsíti az HBO saját gyártású sorozatát. A Társas játék első évadában a reklámiparban dolgozó főszereplők, Léna és Dávid egy biciklis incidensnek köszönhetően találkoztak először. A kétkerekű a második évadban is fontos szerephez jut. A Budapest emblematikus helyszínein rögzített történetet a sorozat hangulatát idéző kultikus étteremekben, bárokban nyereményjátékkal hirdeti a csatorna: a legszerencsésebbek megnyerhetik a tíz egyedi Társas játék bicikli egyikét. Ehhez kapcsolódik egy Facebook-játék is, így azok is versenybe szállhatnak, akik nem találkoznak a szórakozóhelyeken látható hirdetésekkel.
Október 3. és 5. között a csatorna különleges látványshow-val, épületfestéssel ünnepli a közelgő premiert a Gozsdu udvarban.
A kampány részeként a csatorna kódolatlanul bárki számára elérhetővé teszi a sorozat első epizódjait: a lineáris premierrel egy időben (október 6.) az új évad első két része regisztráció nélkül elérhető lesz az HBO GO online filmtárban (www.hbogo.hu). Az HBO GO jelenleg 4 operátor kínálatában elérhető (Telekom, Invitel, Vidanet és TARR), de a díjmentes és regisztráció nélküli időszak alatt bárki, bárhol és bármikor előfzetés nélkül is hozzáfér az első két részhez számítógépén, táblagépén vagy mobil eszközén.
Az HBO saját gyártású sorozatával a mozirajongók is találkozhatnak: harminc másodperces szpotok futnak hat kiválasztott film előtt kilenc budapesti, és öt vidéki moziban. Ezen túl print és online hirdetések teszik teljessé a kampányt, ahol a csatorna szintén törekedett a speciális megoldásokra: többek között kihajtható címlappal jelentkezik az Elle, a Metropol pedig boríték táskát formáló egyedi csomagolást kap majd.
A Társas játék második évadának díszbemutatója október 3-án lesz a RaM Colosseumban. Az eseményen a csatorna a Társas játékban megismert pezsgő hangulatot és egyedi minőséget kívánja megvalósítani. A díszbemutató keretén belül a meghívottak premier előtt tekinthetik meg az első részeket, majd a vetítést követően nem mindennapi körülmények között, együtt ünnepelhetik a Társas játék második évadát a sorozat alkotóival, színészeivel.
A kreatívkoncepciót az amerikai 30sixty (30sixty.com) fejlesztette, míg a fotózás kivitelezéséért és a hirdetések végső formába öntéséért a Roxer | Springer & Jacoby felelt (A fényképeket Sárosi Zoltán készítette). A médiatervezésért a PhD médiaügynökség és a Neo Interactive felel, míg a gálapremier rendezvényszervezését az Akció BTL bonyolítja. A speciális ambient és HORECA megjelenések és az épületfestés kidolgozója a HPS, a Társas játék második évadának kommunikációjában pedig a Red Lemon Media segíti az HBO-t.