A Nickelodeon lett a második legnézettebb magyar gyerekcsatorna júniusban
Idén júniusban eddigi legjobb nézettségi számait hozta a magyar Nickelodeon, ezzel megelőzve a Minimaxot és az M2-t is a 4-14 év közti célcsoporton belül. A növekedés egyik oka, hogy a csatorna új tartalmai és premierjei is jól működtek a legfiatalabb nézők körében, így komoly érdeklődés övezte a Nickelodeon legfrissebb animációs sorozatát, a Robot és Mumust. Az új tartalmak mellett a csatorna teljesítményét olyan produkciók is segítették, mint a klasszikusnak számító SpongyaBob, vagy az Avatar.
Az AGB tavaly júliusban kezdte monitorozni a csatorna nézettségét, az elmúlt egy évben, 2012 nyara óta az eddig mért legerősebb számokat hozta a magyar Nickelodeon. Így ratingben 35%-kal múlta felül eddigi második legjobb eredményét, amelyet 2012 júliusában hozott a tévéadó.
A mérések szerint a gyerekcsatornákra hagyományosan alkalmazott 4-14 éves korcsoporton belül a Nickelodeon megelőzte a nagyobb lefedettséggel működő Minimaxot és az M2-t is nézettségben. Előbbi közel kétszer annyi előfizetőhöz jut el, mint a magyar Nickelodeon, az M2 pedig többszörös lefedettséggel rendelkezik a Kung Fu Pandának és a Tini Nindzsa Teknőcöknek is otthont adó Nickelodeonhoz képest.
A legfiatalabb korosztály nyáron jóval kevesebb időt tölt a tévéképernyők előtt, a siker azonban a nemrég bemutatkozó Robot és Mumusnak, valamint az Avatarnak köszönhetően jelentős. Míg az Avatar, vagy spin-offja, a Korra bejáratott címként folyamatosan csatornaátlag fölött teljesít, addig a Robot és Mumus beváltotta a csatorna reményeit. Az új SpongyaBobnak tartott animációs sorozat bebizonyította, hogy a 4-14 éves gyerekek fogékonyak az újdonságokra. A gyerekcsatorna legnézettebb címei közül a Robot és Mumus hozta legnagyobb nézettségnövekedést májushoz képest.
Július hónap további sikerekkel kecsegteti a magyar Nickelodeont, az AGB mérései szerint 9-éig bezárólag 5,7%-kal múlja felül ratingben a gyerekcsatorna az előző havi eredményt.