Kibővített ügyfélszolgálatot indít a Samsung

A Samsung a járványügyi védekezés megkönnyítése érdekében bővíti a garanciális mobilkészülékeihez kötődő szolgáltatásait. A vállalat számára kiemelten fontos a felhasználók egészsége, ezért több intézkedése mellett kiterjeszti a vevőszolgálat működését március 25-től, egészen visszavonásig, ahogy a járványügyi helyzet megkívánja. Az új lehetőségek között elérhető lesz telefonos ügyintézésen kívül a mobilkészülékek ingyenes el- és visszaszállítása.

Az új szolgáltatásokat minden garanciális Samsung mobiltermék tulajdonosa kérheti a vállalat Ügyfélszolgálatától, így a hatóságok ajánlásait betartva, otthonról is elintézhetik a készülékek javítását. Amennyiben a felhasználók problémájára a Távoli Segítségnyújtás nem talál megoldást, az otthonuk kényelméből kérhetik a meghibásodott mobileszköz biztonságos elszállítását és szervizelését.

A felhasználók a vállalat szállító partnerével való egyeztetés után otthonukból elszállíttathatják a mobilkészüléküket, amelyet használatra készen és fertőtlenítve kapnak vissza, miután a Samsung szakemberi elvégezték a szükséges javításokat. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus, így nyújt biztonságos alternatívát.

„Célunk, hogy minden helyzetben az elérhető legjobb szolgáltatást nyújtsuk a felhasználóknak, így partnereinkkel együttműködve szeretnék megkönnyíteni és biztonságosabbá tenni a mobilkészülékek garanciális javítását is – mondta el Kunos Balázs, a Samsung Magyarország alelnöke. – Jelen helyzetben a digitális eszközök használatán nagyobb hangsúly lehet, éppen ezért felkészültünk arra, hogy széleskörű támogatást nyújtsunk felhasználóinknak a készülékek karbantartásában is.”

A Samsung Ügyfélszolgálata és online szolgáltatásai a https://www.samsung.com/hu/support/  weboldalon és a 06 80 726 7864 telefonszámon érhetők el.