Már országszerte 14 helyszínen érhetők el Wolt alkalmazáson keresztül a Yettel termékei
A Yettel és a Wolt idén tavasszal közös pilot programot indított, melynek célja, hogy a technológiai eszközök és mobilkommunikációs szolgáltatások is elérhetők legyenek ugyanazzal a gyorsasággal és kényelemmel, mint amit a Wolt vásárlói az ételrendelések során már megszokhattak. A sikeres pilot után a program most jelentősen bővül.
A mobiltársaság és a Wolt kezdeményezése 2025 márciusában indult három Yettel üzlet vonzáskörzetében – Budapesten az Allee és az Árkád bevásárlóközpont, valamint Debrecenben a Fórum Yettel üzlet térségében. A szolgáltatás sikere és a pozitív vásárlói visszajelzések nyomán a partnerek a rendszer jelentős bővítése mellett döntöttek, így már országszerte 14 üzletből rendelhetők Yettel termékek a Wolt applikáción keresztül.
Yettel üzletek, amelyek térségéből a Wolt alkalmazáson keresztül elérhetők a termékek: Budapest Astoria, Árkád, Allee, Győr Pláza, Kecskemét Malom Központ, Miskolc Centrum, Nyíregyháza, Pécs Árkád, Siófok, Szeged Tesco, Székesfehérvár Alba Pláza, Szombathely, Veszprém, Debrecen Fórum üzletei.
A szolgáltatás keretében a felhasználók a Wolt alkalmazásból közvetlenül tudnak rendelni feltöltőkártyás mobiltelefonokat, SIM-kártyákat, valamint különféle mobilkiegészítőket – például töltőkábeleket, fülhallgatókat vagy powerbankokat –, amelyeket a Wolt futárszolgálata akár egy órán belül házhoz szállít. Az új megoldás nemcsak kényelmes, hanem gyors alternatívát kínál azoknak, akik sürgősen szeretnének hozzájutni mobilkommunikációs eszközeikhez, például egy elveszett SIM-kártya vagy meghibásodott töltő esetén.
A pilot időszakban a megrendelések 45%-ában feltöltőkártyás SIM-et, 14%-ában telefont és SIM kártyát együtt, és 41%-ában egyéb tartozékokat rendeltek a vásárlók. A legnépszerűbb termékek között találjuk tehát a feltöltőkártyás SIM csomagokat, míg a kiegészítők választékából az USB-C kábelek és bluetooth fülhallgatók is nagyon népszerűek.
„Fontos számunkra, hogy ügyfeleink a nekik legkényelmesebb módon férjenek hozzá szolgáltatásainkhoz – legyen szó egy új SIM-kártyáról vagy egy gyorsan pótolni szükséges töltőről. A Wolton keresztüli elérés pontosan ezt a gyors és egyszerű élményt kínálja. A pilot alatt érkezett pozitív visszajelzések azt mutatják, hogy valóban szükség és igény van az emberekben erre a típusú rugalmasságra” – mondta Bálint Dániel, a Yettel ügyfélélmény-fejlesztésért felelős igazgatója.
A Yettel célja, hogy a vásárlók igényeit figyelembe véve bővítse a Wolttal közösen indított szolgáltatás területi lefedettségét, és egyre több városban, még több ügyfél számára tegye elérhetővé ezt az újszerű, gyors és kényelmes vásárlási lehetőséget.