Karácsonyfadíszítéssel segíthetnek jó ügyet a Telenor ügyfelei
A MyTelenor alkalmazásban található digitális karácsonyfa díszítésével a Telenor ügyfelei hozzájárulhatnak ahhoz a 2,5 millió forintos karácsonyi adományhoz, amelyet a szolgáltató a KórházSuli Alapítványnak ajánl fel.
A Telenor önkiszolgáló ügyfélszolgáltató alkalmazása, a MyTelenor, azon funkciók mellett, mint például az egyenleginformáció, adatjegyvásárlás vagy számlafizetés, karácsony előtt egy ünnepi aktivitással is bővült. Az appban található virtuális karácsonyfán minden ügyfél egy-egy díszt helyezhet el, amivel nem csak a karácsonyfa lesz egyre nagyobb és díszesebb, de a felhasználók egy jó ügyhöz is hozzájárulhatnak. A Telenor ugyanis minden egyes, a fára feltett dísz után 20 forintot adományoz a KórházSuli Alapítványnak, a cél pedig 2,5 millió forint elérése december 25-én 10 óráig. A jótékonykodásban a Telenor partnere a Mastercard.
A Telenor fontos törekvése, hogy az internet segítségével küzdjön az egyenlőtlenségek csökkentéséért és támogassa a digitális oktatás terjedését; ennek jegyében a kezdetektől partnere és büszke főtámogatója a KórházSuli Alapítványnak.
A tartós kórházi ápolásra szoruló vagy otthon magántanulói státuszban gyógyuló gyerekek egyik nagy kihívása, hogy lépést tudjanak tartani az iskolai tananyaggal és az őket visszaváró osztálytársaikkal. A KórházSuli önkéntes középiskolások és egyetemisták bevonásával, az internet segítségével nyújt támogatást ehhez. A Telenor a KórházSuli rendszerét használó tanárok és diákok részére korlátlan Hipernet-hozzáférést is biztosít, hogy a mobiltechnológia adta lehetőségekkel az oktatás helyhez kötöttsége ne lehessen a tanítás és tanulás akadálya.
További információ a MyTelenor appról: www.telenor.hu/mytelenor-app
További információ a Kórházsuliról: korhazsuli.com