Aloe Blacc slágerével készül a Barca sztárja
Rögbi, kosárlabda és foci. Mi a közös bennük? A legnagyobb összecsapások előtt a világvezető sportklubokban játszó sztároknak hatalmas nyomást kell elviselniük. És hogy melyik dal segíthet ebben leginkább? Aloe Blacc legújabb slágere, a The Man tökéletes lehet a felkészülésre, a szám ezen a héten frissen debütált a Class40-en és egyhamar a slágerlista élén találhatja magát. Eközben Kállay-Saunders András a legjobb háromba tart, a Little Mix pedig a kultikus World Uppal táncoltatná meg a leghallgatottabb rádió közönségét.
A reklámkészítők is meglátták a lehetőséget a tavaly a Class által hazánkban is koncertet adó Aloe Blacc legújabb felvételében. A The Man amellett, hogy vezeti a slágerlistákat, producerként még olyan hírességeket is jegyez, mint a legendás Elton John. A dalt több mint egymilliós példányszámban adták el eddig, és egy fejhallgató márka is a The Mant választotta betétdalának. Ebben olyan sztárok néznek farkasszemet ellenséges érzelmű szurkolótáborokkal, mint a Barcelona ásza, Cesc Fabregas. A szám frissen debütált a Class40-en, rögtön a 34. helyen.
A Little Mix nevű lányformáció a régi idők bevált dallamaihoz nyúl vissza, a csajok a Spice Girls ruhadobálós, retró kinézetét és hangzásvilágát idézik. A négytagú zenekar egészen friss feltörekvője a zenei világnak, a brit fiatalok 2011-ben álltak össze és ők voltak az elsők, akik a brit X-Factort csapatban nyerték meg. A Word Up! című dal eredetije már 1986-ban elkészült, Mel B, valamint a Korn is feldolgozta a számot. Az újdonság a 15 helyen áll hazánk mérvadó slágerlistáján.
Múlt héten Kállay-Saunders András volt a Class FM-en A hét sztárja, aki egyre jobban teljesít a listán - az amerikai-magyar előadó már a negyedik a Class40-en és igen komoly az esélye annak, hogy magasabbra is feljusson. Természetesen a Running örvend ekkora népszerűségnek a magyar zenerajongók között, amellyel András Magyarországot képviseli a 2014-es Eurovíziós Dalfesztiválon.