Várdy Zoltán a Universal Networks International új sales alelnöke
Januártól az Universal Networks International londoni csapatát erősíti Várdy Zoltán és Hendrik McDermott. Utóbbi szakember a nemzetközi partnerdisztribúcióért lesz felelős, míg Várdy vezeti a központi hirdetési sales csoportot, valamint részt vesz az UNI helyi hirdetési sales csapatainak irányításában is.
Két vezetővel erősíti csapatát január elejétől a Universal Networks International (UNI). A két kinevezést az UNI vezető alelnöke, Satpal Brainch jelentette be.
„Hendrik és Zoltán személye kulcsfontosságú a Universal Network International vezetői csapatában. Kollektív tapasztalatuk óriási nyereség számunkra – különösen a vállalat növekedésének elősegítésében, és általuk tovább tudjuk építeni az affiliate- és hirdetési sales-ünk erejét világszerte.” – mondta Brainch.
Az Advertising Sales SVP-jeként Várdy Zoltán minden hirdetési bevételért felelős lesz, amely a nemzetközi és direkt sales-en és a helyi sales ügynökségi kapcsolatokon keresztül generálódik. Az UNI-hoz való csatlakozása előtt legutóbb a Mentor Equity LLC-t, egy tanácsadó céget vezette, amely médiatársaságok és magántőke-befektetési vállalkozások számára dolgozott a digitális hirdetések és marketing start-upok területén. Várdy Zoltán ezt megelőzően a müncheni bázisú ProSiebenSat1 Media közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatója, valamint a TV2 vezérigazgatója volt. Korábban senior kereskedelmi vezetői szerepeket töltött be az SBS Broadcastingnál Amszterdamban és Budapesten. Megnyitotta és vezette a CBS Corporation keresztpromóciós/hirdetési sales divízióját Los Angelesben, és többek közt üzleti fejlesztői pozíciót töltött be a Turner Broadcastingnál Londonban.
Az új SVP, Affiliate Sales pozíciójában McDermott szoros kapcsolatban dolgozik majd a stratégiai és fejlesztési csapattal, a helyi ügyvezetőkkel és az affiliate értékesítési csapatokkal. Mielőtt kinevezték erre a pozícióra, McDermott a KidsCo ügyvezetője volt, az NBCUniversal és a Corus Entertainment közös gyermekcsatornájánál. Ezelőtt az NBCUniversal üzleti fejlesztési csoportjának alapító tagja volt, ő vezetett és vitte véghez a cég számos beszerzését/akvizícióját, stratégiai tervezését és kereskedelmi kezdeményezését.