Szakmai díjjal zárta a 2017-es évet a Jack Daniel's
2016-ban nem mindennapi mérföldkövet ünnepelt Amerika leghíresebb whiskey-je, a Jack Daniel's. A márka fennállásának 150. évfordulójáról világszerte más-más módon emlékeztek meg, amelyből természetesen Magyarország sem maradhatott ki. Egy évvel ezelőtt három hónapon át Budapest szívében a Jack Daniel's 150 Pop Up Barban kelt életre a lepárlóüzemnek otthont adó Lynchburg. A We Are Reklámügynökség kreatív kivitelezését a szakma is díjazta, még pedig a Lollipop ezüstérmével Rendezvényes megoldások kategóriában.
2016. különleges év volt a Jack Daniel's életében, hiszen a híres Tenneessee-i lepárlóüzem 150. évfordulóját ünnepelték. Ez persze nem csak Amerikát érintette, hanem világszerte számos országot, köztük hazánkat is.
Tavaly októberben közel három hónapra nyitotta meg kapuit Budapest szívében a Jack Daniel's 150 Pop Up Bar, ahol tematikus programokon keresztül ismertették meg a legendás whiskey készítésének folyamatát. A Pop Up Barba betérő vendégek egy valódi virtuális utazás részeseivé válhattak az évforduló alkalmából készült 360 fokos videó és VR szemüveg segítségével, a tematikus programok mellett pedig természetesen Jack Daniel's whiskey-ket, koktélokat, valamint igazi amerikai ételkülönlegességeket is kóstolhattak.
A Jack Daniel's 150 Pop Up Bar sikerességét mi sem bizonyítja jobban, mint a 200 liter felszolgált Jack Daniel's whiskey és az 5000 ember, aki betért a bárba. A számok magukért beszélnek, hazánk is méltó módon megünnepelte a lepárló létrejöttének kerek évfordulóját.
Lollipop, amely évente díjazza a kreatív btl-megoldásokat és az ahhoz kapcsolódó kommunikációs kampányokat, tizenegy kategóriában hirdetett idén nyertest. A beérkezett munkákat az ötlet eredetisége és a technológiai, valamint vizuális kivitelezés színvonala alapján bírálta a zsűri. A 2017-es verseny Rendezvény megoldások kategóriájában végül ezüstöt érdemelt a We Are csapata a Jack Daniel's 150 Pop Up Barral.
A Jack Daniel's a mértékletes alkoholfogyasztás híve.