RTL Spike néven új tévécsatorna indul Magyarországon
RTL Spike néven új, izgalmas szórakoztató csatornát indít a Viacom, az RTL Magyarországgal együttműködésben. A vadonatúj tévéadón egyedi tartalmak és helyi gyártású műsorok is láthatók lesznek.
A magyarországi televíziós piacon eddig még ismeretlen formában indít egy nemzetközileg már bejáratott új csatornát idén decemberben a Viacom, az RTL Magyarországgal együttműködésben. A Viacom a tulajdonában lévő, már számos országban bevezetett Spike minél sikeresebb hazai elindításához az RTL Magyarországgal fog össze, amely a márkaépítésben szerzett széles körű tapasztalatai révén fontos partner lesz számára ebben a projektben; így jöhet létre az RTL Spike a Viacom csatorna-portfóliójában.
Az új tévéadón unikális, hazánkban még nem látott nemzetközi sorozatok és a helyi piacra gyártott, hazai fejlesztésű tartalmak egyaránt láthatók lesznek. A csatorna programstruktúrájának kialakítását és a műsorok beszerzését a tulajdonos Viacom látja el, míg az RTL Magyarország a márkaépítési és műsorgyártási tapasztalatait, illetve a csatorna kereskedelmi értékesítését adja a projekthez.
„Az elmúlt években már több, a saját műfajában világszerte vezető tévécsatornát honosítottunk meg, mint a Comedy Central, a Paramount Channel, a Nickelodeon vagy az MTV. A fiatal felnőtteknek szóló Spike az Egyesült Államokban már az egyik legsikeresebb kábelcsatorna, de Európában még az elején tart a bevezetése. Örülünk, hogy Magyarország is az elsők között lehet, ahol látható lesz ez a hiánypótló szórakoztató csatorna. Az RTL-lel való újszerű együttműködés komoly segítséget biztosít számunkra ahhoz, hogy az új csatorna minél hamarabb megtalálja a méltó helyét a nézők körében – mondta el Bartosz Witak, a Viacom International Media Networks közép-kelet-európai és izraeli alelnök-ügyvezető igazgatója az új csatorna bejelentése kapcsán.
„Az utóbbi időben már látható egy szorosabb és jól működő együttműködés a két cégcsoport között, ezt emeljük most egy újabb szintre azzal, hogy engedélyt adunk az egyik márkanevünk használatára, így egy olyan megállapodásról beszélhetünk, ami kiaknázza a két cég közötti szinergiákat. Hiszünk abban, hogy az RTL név egy olyan márkaértéket képvisel Magyarországon, amely garancia lehet az új csatorna sikeréhez.” – tette hozzá Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.