Kábeltelevíziós reklámidőt értékesít az IKO Sales House
2013. február 1-től az IKO Sales House értékesíti az IKO cégcsoport három kábeltelevíziós csatornája, a SportKlub, a DoQ és a Fishing & Hunting reklámidejét is – jelentette be az IKO Kábeltévé Kft. Ezzel a lépéssel a három minőségi csatorna reklámértékesítése is a tulajdonos cégcsoporthoz került. Az ügynökségváltással az IKO Kábeltévé a reklámbevételek emelkedésére számít.
Az IKO Media Grouphoz tartozó IKO Sales House eddig azon produkciókban és a produkciók környezetében kínált egyedi megjelenési lehetőségeket, amelyeket a cégcsoport gyártott az RTL Klub számára. Február 1-től új tevékenységgel bővül a paletta, a Sales House végzi az „IKO családon belüli” három kábelcsatorna reklámidő értékesítését is.
„Az IKO Sales portfólióját tekintve hiánypótló ez a három új kábelcsatorna” - nyilatkozta Lang Barbara, az IKO Sales House ügyvezető igazgatója. „Tematikus jellegük miatt új lehetőségeket nyitnak meg előttünk, hiszen az eddigi felületrendszerünk főként a női célcsoportot célozta. A szurkolók csatornája, a SportKlub, a megújult dokumentumcsatorna, a DoQ, és a horgászok-vadászok nagy kedvence, a Fishing & Hunting segítségével hatékony reklámfelületet kínálhatunk a férfiaknak szánt termékek, szolgáltatások számára is” – mondta el Lang Barbara.
„Folyamatos tárgyalásaink révén csatornáink egyre nagyobb lefedettséggel bírnak. A hirdetők a jövőben a sportot, a horgászatot és vadászatot, valamint a minőségi dokumentumfilmeket kedvelő nézőket is egyre hatékonyabban, és jó ár/érték arányban érhetik el" - tette hozzá Enyedi András, az IKO Kábeltévé Kft. ügyvezetője.