Az első cég, aki olyan vásárlóknak ad el, akik nem akartak vásárolni
Az interneten jelenlévő magyar vállalkozások közül csak elenyésző számban foglalkoznak online értékesítéssel, de még az igazán profik sem igazán koncentrálnak azokra a potenciális vásárlókra, akik valamiért továbbállnak a honlapokról. Egy ügyes magyar módszer marketing költések nélkül segít visszafordítani a "befuccsolni látszó" vásárlásokat.
Ahogyan a világon, Magyarországon is egyre fontosabbá válik az internetes jelenlét a vállalkozások számára. Százezernyi céges weboldal közül elenyésző mértékben foglalkoznak csak online értékesítéssel, és még kevesebben vannak olyanok, akik igazán jók ebben - vallja Nagy István, a MirMor.eu értékesítési igazgatója.
"A legtöbb vállalkozás vezetője sajnos nem fordít elegendő energiát cége internetes jelenlétének fejlesztésére. Ahogy haladunk a korral, gyorsan változnak a felhasználói szokások és az eladási technikák, mégis muszáj naprakésznek maradni. Már nem csak az a fontos, hogy a potenciális vásárlók rátaláljanak egy cég weboldalára, hanem az is, hogy minél nagyobb valószínűséggel vásároljanak is ott. Ezt pedig finom módszerekkel, ötletes eszközökkel igenis lehet befolyásolni" - mondta a szakember.
A Fiatal Vállalkozók Hetének keretein belül előadásában Nagy István nagy sikerrel mutatta be a MirMor.eu online üzleti megoldását, amely olyan eszközt ad a megbízó kezébe, amellyel hatékonyan növelhetik a konverziós rátájukat. Az ötlet magától a tulajdonostól származik, aki saját befutott vállalkozásához fejlesztette ki a rendszert. A MirMor.eu annyira jól működött nála és a közeli ismerősök cégeiben is, hogy rájöttek, hiánytermékről van szó. A cég stratégiai partnere a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének, így a fiatal vállalkozók még gyorsabban érhetnek el eredményeket.
"Azoknak tudunk segíteni, akik már rendelkeznek céges weboldallal, vannak interneten megvásárolható termékeik vagy díjmentes szolgáltatásaik, és van online marketing folyamatuk. Feladatunk, hogy amikor becsatlakozunk a folyamatba, megmentsük a látogatókat, és vásárlót, visszatérő ügyfelet csináljunk belőlük. Tulajdonképpen azoknak a felhasználóknak adunk el, akik érdeklődők, és egyszer már eldöntötték, hogy nem vásárolnak" - árulta el Nagy István, a MirMor.eu értékesítési igazgatója.
Az alig fél évvel ezelőtt indult szolgáltatás Magyarországon egyedülálló módon ötvözi az online marketing eszközöket, és a big data alapján alkalmazza őket.
"Eszköztárunkban szerepel online chat szolgáltatás, felugró ablakok, hírlevelek, ügyfélkezelő rendszerek, látogatónként egyesével személyre szabható hirdetések. Ezek külön-külön ismertek, együtt azonban senki nem használta még őket rendszerszintűen itthon. Fontos, hogy a MirMor.eu használata nem igényel plusz marketing költést, a szolgáltatás a meglévő látogatókból hozza ki a maximumot: átlagosan 20-30 százalék növekedést érünk el, de esetenként megsokszorozni is képesek vagyunk az addigi teljesítményt" - nyilatkozta a szakember.