A befeketők visszakoznak, a finanszírozás megoldatlan maradt
Nagy fába vágta a fejszéjét a HD Group Kommunikációs Ügynökség a tavalyi év végén, amikor igent mondott egy új fesztivál megszervezésére vonatkozó felkérésre.
A megbízó, az Agárd Zenei Fesztivál Kft. nagy lelkesedéssel és elszántsággal kereste fel a HD Groupot, hogy megbízza az ügynökséget az új fesztivállal kapcsolatos marketingkommunikációs feladatokkal. Így a márka megalkotása, pozicionálása, a teljeskörű kommunikáció és természetesen a helyszíni megvalósítás is az ügynökség feladata lett volna.
Az ügynökség speciális stábot állított fel a feladatra, így már az év elején elindult a Part Fesztivál kommunikációja. A fellépő sztárok szerződtetéséről a megbízó gondoskodott. Néhány név a fő fellépők közül: Akon, Sean Paul, Shaggy, Redman, Eric Sermons, Keith Murray, John Dahlbäck, Mauro Picotto és Tocadisco.
A kommunikációs ügynökség feladatai közé tartozott az együttmüködő és szponzori partnerek szerződtetése is, akik - bár első eseményrő van szó, - igen szép számmal bizalmat szavaztak a Part Fesztviválnak.
A HD Group legnagyobb megrökönyödésére a fesztivál időpontja előtt másfél hónappal a megbízók bejelentették, hogy a rendezvény további anyagi terheit képtelenek vállalni. Mindezt azzal indokolták, hogy a jegyértékesítéből származó bevétel hiánya nem teszi lehetővé a további finanszírozást. Így amennyiben nem sikerül újabb befektetőt találni, a fesztivál elmarad.
Mind a befektetők, mind az ügynökség mindent megtett azért, hogy új finanszírozó partnert találjon, de az igen szoros időfaktor ezt már nem tette lehetővé.
Ennek sajnálatos eredményeképp a nagyközönség előtt bejelentették, hogy a Part Fesztivál elmarad.
„Nagy veszteség ez mindannyiunk számára. Kisebb része az anyagi jellegű, sokkal inkább sajnáljuk azt a rengeteg munkát, energiát és partnereink bizalmát, munkáját akik nem csak a szponzori részről, de az esemény megvalósulásán is dolgoztak.“ – mondta Urbán Zsolt a HD Group ügyvezetője.