Új szabályok és játékmenet a Neverwinter-ben
A korábban 2011 végére datált Neverwinter valószínűleg bőven 2012-re csúszik majd. Talán már kevesen emlékeznek rá, de a Perfect World felvásárolta a játékot fejlesztő Cryptic Studios-t. Az új tulajdonos komoly tapasztalattal rendelkezik az ingyenes MMO-k területén. Így, nem is olyan meglepő módon, a kooperatív multiplayer játékmenetet MMO váltja fel.
A jó hír, hogy a játék ingyenes lesz, ráadásul inkább az akcióra lesz kihegyezve.
Ehhez azonban új alapszabályokat használtak fel, név szerint azokat, melyek a Dungeons & Dragons negyedik kiadásában találhatóak. A fejlesztők állítása szerint a Neverwinter hasonló lesz majd, mint Nexon által készített Vindictus. A harc főként egérkattintásokkal zajlik majd, valamint kulcsfontosságú lesz a különböző minták észrevétele.
A Vindictus emellett olyan rendszert követ, ahol nagyjából 20 perces harcokra vannak osztva a különböző sessionok. A fejlesztő másik játéka, a nem rég bemutatott Rusty Hearts is ezt a vonalat követi, azonban a Neverwinter várhatóan megmarad a régi hagyományoknál, és a fejlődésre összpontosít majd.
A Neverwinter alapját a Star Trek Online, valamint a Champions Online motorjának egy módosított változata adja majd.