Új egységek minden fronton a Starcraft II: Heart of the Swarm-ban
Az új egységekről a játék hivatalos Facebook oldalán lehetett hallani, majd a legutóbbi Heart of the Swarm trailerben már meg is jelentek egy-egy képkocka erejéig. A 2011-es Blizzcon tegnap nyitotta meg kapuit, ahol az első képek, valamint információk is felbukkantak az új multiplayer egységeket illetően. Még semmi nincs kőbe vésve, az erőviszonyokat a multiplayr következő bétájában fogják vizsgálni. Könnyen lehet, hogy később bizonyos képességek és egységek eltűnnek majd a játékból.
Új Zerg egységek és változások
Viper: a Viper lesz a swarm új légi egysége, mely segít majd a fajnak hatékonyabban megtámadni jól védett csomópontokat. David Kim úgy nyilatkozott az egységgel kapcsolatban, mint az Overseer-nél elszalasztott lehetőségek pótlásának lehetősége. Multiplayer módban az említett egység helyett lehet majd játszani a fejlődött Overlord-ot.
Az egység rendelkezni fog a Blinding Cloud képességgel, mely bizonyos időre redukálja majd az ellenség belátását.
Swarm Host: a Zergek új tüzérségi egysége. Miután beásta magát, képes lesz Locust csoportokat szabadjára engedni.
Az újdonságok azonban nem érnek itt véget: az Ultralisk és Baneling egységek képesek lesznek beásott állapotban is mozogni. A Corruptor Corruption képességét a Siphon váltja majd fel, amely az épületkben okozott kár után nyersanyagokat ad majd.
Új Terran egységek és változások
Warhound: lényegében egy mini-Thor. Kisebb és gyorsabb lesz, mint elődje, de ennek köszönhetően a légi egységek elleni rakétái is kisebb hatótávval működnek majd.
Shredder: az új egység kiváló lesz a térkép bizonyos területein őrtoronyként szolgálni. Védekező módban képes lesz hatékonyan fellépni az ellenséges légi egységek ellen, azonban baráti egységek jelenlétében kikapcsol.
Ezentúl csak egyetlen Thor-t lehet majd építeni, azonban az sokkal hatékonyabb lesz, valamint az Armory és a Fusion Core sem kell majd a megépítéséhez.
A Helion új transzformációs képességet kap majd. A Ghost álcázó képessége mostantól meghatározott ideig lesz képes elrejteni az egységet. A Redline Reactor segítségével még több képességre tehet majd szert.
Új Protoss egységek és változások
Tempest: ez lesz a Protoss új légi egysége, mely kifejezetten hatékony lesz földi egységek ellen is.
Oracle: ez az új egység egy igazi szálka lesz az ellenfél szemében. Az Entomb képesség képes lesz megakadályozni a nyersanyagok kibányászását, míg a Phase Shift az épületeket vonja majd ki a forgalomból bizonyos időre.
Replicant: képes egy, a látókörén belül lévő ellenséges egységgé alakulni.
A Carrier és a Mothership kikerül a multiplayer módból, az egyenlő esélyek nevében.