Tiberium - Legendás csaták a hatalomért
A tibérium rejtélyes, földönkívüli eredetű kristály, amelyből sokkal több energia nyerhető ki, mint a tradicionális fosszilis energiahordozókból. Képes lehet megmenteni civilizációnkat, de el is pusztíthat mindannyiunkat. Két és fél évi fejlesztés után az Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) bejelentette, a TiberiumT elkészültét, amely lehetőséget ad pergő taktikus játékra és pörgős, belsőnézeti lövöldözésre is, új nézőpontból mutatva be az eredeti világot. A játék egy sci-fi világban játszódik, amelyet látványos vizuális elemek és drámai környezet tesz egyedivé. A Tiberium egy igazi környezeti csapást túlélt világba kalauzolja a játékosokat, ahol valódi, epikus csatákat vívhatnak ezért a hatékony energiaforrásért.
Tizenegy esztendőn keresztül állt szentségtelen hegyként a földönkívüliek tornya az egykor Földközi-Tenger néven ismert pusztaságban. Azt mondták, az építmény a kristályért vívott, pusztító, harmadik tibériumháború emlékhelye. Tévedtek. Nem emlékhely, hanem nagyon is aktív... A torony belsejében a földönkívüliek invázióját előkészítő terveket kovácsolták. Itt kezdődik a Tiberium kalandsorozata. A játékosok Ricardo Vega parancsnok bőrébe bújva gyűjthetik össze válogatott emberekből álló csapatukat, hogy harcolhassanak az egész világra kiterjedő konfliktusban. Fegyverarzenáljukhoz többek között átalakuló személyi fegyverrendszer, cékövető rakéták tartoznak, de parancsukra csatahajók bombázhatják a célpontot vagy éppen ionágyúk mérhetnek rá csapást. Vega mindig a frot élén halad majd.
A Tiberium a belsőnézetű lövöldözős játékok és a taktikai programok egyedi ötvözete, amelynek lélegzetelállító küldetései minden percben újabb és újabb izgalmas eseményeket hoznak. Ahogy a harc halad, a játékosnak lehetősége lesz irányítani többféle gyalogost, páncélost és légi egységet, tökéletesen vegyítve így a belsőnézetű lövöldözős játékokat a taktikaiakkal. A Tiberium programban Vega a legerősebb a harctéren, egységei pedig félelmetes fegyverek. A játékosok egyszemélyes módban egyszerre több egységet is irányíthatnak, de kipróbálhatják magukat az interneten is, többszemélyes játékmódban.
- "A Tiberium számunkra olyan, mint az Egy Gyűrű. Ez erőnk kulcsa, amely egyszerre öszetartja és szétszakítja univerzumunkat." - nyilatkozta Chris Plummer, az EA Los Angeles produkciós igazgatója. "Nagyon izgalmas két évvel a fejlesztés megkezdése után bemutatni ezt a játékot és ezt az egyedi világot. Sokat fáradoztunk azon, hogy a taktikai játék élményét továbbfejlesszük, így lett lehetőség a parancsnoklásra, az ellenség kiválasztására a uralására, valamint arra, hogy belsőnézetből, közvetlenül is támadható legyen. Bizonyos fegyverek és mechanizmusok komoly újdonságot jelentenek a belsőnézeti lövöldözős játékok történetében. Büszkék vagyunk rá, hogy részt vehettünk a játék létrehozásában és úgy véljük, sikerült emlékezetes sci-fi/fantasy világot alkotnunk."
Mike Verdu, az EA Los Angeles alelnöke és egyik igazgatója a következőket tette hozzá: " Az EALA hosszú ideje dob már a piacra forradalmian új valósidejű stratégiai játékokat a Command & Conquer sorozatból. A világ közönsége ezekből a programokból ismerhette meg a Tiberium univerzumot, most pedig azon vagyunk, hogy valóban részletekbe menően bemutassuk ezt a világot egy különleges, taktikai-belsőnézetű lövöldözős játékkal, hogy végre több lehessen, mint egyszerű díszlet. Egy új sorozat születik és mi mindannyian lelkesen várjuk."
A Tiberium a belsőnézetű lövöldözős játékok és a taktikai programok egyedi ötvözete, amelynek lélegzetelállító küldetései minden percben újabb és újabb izgalmas eseményeket hoznak. Ahogy a harc halad, a játékosnak lehetősége lesz irányítani többféle gyalogost, páncélost és légi egységet, tökéletesen vegyítve így a belsőnézetű lövöldözős játékokat a taktikaiakkal. A Tiberium programban Vega a legerősebb a harctéren, egységei pedig félelmetes fegyverek. A játékosok egyszemélyes módban egyszerre több egységet is irányíthatnak, de kipróbálhatják magukat az interneten is, többszemélyes játékmódban.
- "A Tiberium számunkra olyan, mint az Egy Gyűrű. Ez erőnk kulcsa, amely egyszerre öszetartja és szétszakítja univerzumunkat." - nyilatkozta Chris Plummer, az EA Los Angeles produkciós igazgatója. "Nagyon izgalmas két évvel a fejlesztés megkezdése után bemutatni ezt a játékot és ezt az egyedi világot. Sokat fáradoztunk azon, hogy a taktikai játék élményét továbbfejlesszük, így lett lehetőség a parancsnoklásra, az ellenség kiválasztására a uralására, valamint arra, hogy belsőnézetből, közvetlenül is támadható legyen. Bizonyos fegyverek és mechanizmusok komoly újdonságot jelentenek a belsőnézeti lövöldözős játékok történetében. Büszkék vagyunk rá, hogy részt vehettünk a játék létrehozásában és úgy véljük, sikerült emlékezetes sci-fi/fantasy világot alkotnunk."
Mike Verdu, az EA Los Angeles alelnöke és egyik igazgatója a következőket tette hozzá: " Az EALA hosszú ideje dob már a piacra forradalmian új valósidejű stratégiai játékokat a Command & Conquer sorozatból. A világ közönsége ezekből a programokból ismerhette meg a Tiberium univerzumot, most pedig azon vagyunk, hogy valóban részletekbe menően bemutassuk ezt a világot egy különleges, taktikai-belsőnézetű lövöldözős játékkal, hogy végre több lehessen, mint egyszerű díszlet. Egy új sorozat születik és mi mindannyian lelkesen várjuk."