Mists of Panderia - új fajok és területek a World of Warcraft-ban
Az idei Blizzcon megnyitotta kapuit, ezzel együtt pedig lehullt a lepel a legújabb World of Warcraft kiegészítőről. A Mists of Panderia készítése során a Blizzard négy fő célt vett figyelembe, melyekkel az egysíkú játékmenetet szeretnék kicsit feldobni. Nem csak boss raid-ek lesznek, de rengeteg új feladat is. Továbbá szeretnék elérni, hogy a játékosok több időt töltsenek a városokon kívül - ehhez új boss raid-eket tesznek majd elérhetővé, mint a régi szép időkben.
Több lehetőség lesz a karakterfejlődésre is, mint például napi feladatok, de a leggyorsabb lehetőséget továbbra is a raidek biztosítják majd.
Panderia egy önálló kontinens lesz, hasonlóan Outland-hez, vagy Northrend-hez, aukciós házzal. Az Alliance és a Horde tagjai folyamatos harcban állnak majd a területen, mely egy hatalmas teknős hátán helyezkedik el.
Természetesen új fajok is megjelennek majd:
- Jinyu: bölcs hal-emberek, akik egy botot a vízbe dugva hallani tudják, mi zajlik körülöttük
- Hozu: bölcs majomeberek, akik két lábon állnak
- Verming: az új koboldok - nyúl szerű lények, akik aranyosak, de azért a farmok alatt közlekedve lopkodják a zöldségeket
- Mogu: ők voltak a sziget urai, amíg a pandák szét nem rúgták őket ott. Most visszatértek, és dühösek
- Sha: sárkány-démon szerű szellemek, akik megjelenésekor mindig valami rossz fog történni a szigeten
A játékosok a Jade Forest Zone-on keresztül lépnek majd a szigetre. A Horde a Jinyu-kkal, az Alliance a Hozu-kkal barátkozik majd. Mivel a két tábor folyamatosan harcol egymással, ez feldühíti a Sha-kat, akik megjelennek, és mindenki futhat az életéért. Lényegében ez adja az első történetet is: a sok csata feldühítette ezeket a Sha-kat, akik megszállták a völgyeket, a játékosoknak pedig ki kell tisztítaniuk őket.
Természetesen lehet majd a Pandaran fajjal játszani: az első 10 szintig semlegesek, majd utána választani kell. Bármik lehetnek, kivéve Warlock, Death Knight, Druid és Paladin. Azonban ők az első faj, akik Monk-ok lehetnek. Emelett 50%-kal kevesebb sebzést szenvednek zuhanáskor, jobbak a konyhaművészetekben, ételekből jobban profitálnak, a rested experience pedig kétszer annyi ideig tart. A célpontot képesek 3 másodpercre elaltatni.