Eltér a megszokottól a The Old Republic raid rendszere
A BioWare ismét villantott egy kis részletet a Star Wars: The Old Republic Operation: Eternity Vault-jából. Mint azt már korábban taglaltuk, az Operation-ök az MMORPG-kben megszokott raid-eknek felelnek meg, melyeket a maximális szintet elért játékosokból összeverődött csapatok játszhatnak végig, extra jutalmakért, és nem utolsó sorban a történeteikért, illetve az epikus hangulatukért. A Gamescon-on a cég képviselői elárulták, hogyan is történik majd az Operation-ön végrehajtása.
Ellentétben a World of Warcraft-tal, a Normal nehézségen történő végigjátszáshoz nem lesz szükség további extra felszerelések gyűjtögetésére, valamint a csapatok sem szenvednek büntetést, ha valaki nem rendelkezik a legerősebb felszerelésekkel. Az egyetlen kikötés, hogy a játékos tudja használni a karakterét, amit a szükséges 50-es szint elérése biztosít a fejlesztők véleménye szerint.
További változás a megszokott módszerekhez képest, hogy a hangsúly nem az órákig tartó, precizitást igénylő, képességgombok megfelelő sorrendben történő nyomogatására kerül majd, hanem a vizuális hatásokkal történő epikus élmény növelésére. Nem lesznek több órát felemésztő raid-ek, mivel a stúdió is egyetért azzal, hogy egyrészt nehéz konventrálni, másrészt hosszú távon unalmassá válik a dolog.
Emellett a játékosok szabad kiléphetnek, és újak is csatlakozhatnak minden további gond nélkül. A harc végén minden játékos kap jutalmat, senki nem sétál haza üres kézzel.