Duke Nukem Forever - A válaszok
A Duke Nukem Forever igazi játéklegendává nőtte ki magát az elmúlt évek során. Több mint tíz éve készül és semmi konkrétumot nem tudtunk róla. Egészen néhány hónappal ezelőttig, mikor is a Gearbox átvette a fejlesztést.
Akkor biztossá vált a játék elkészülése és 2011-es megjelenés is. Arra, hogy mi tartott ennyi ideig viszont egészen mostanáig nem kaptunk választ. Most végre George Broussard a Maximum PC-nek adott interjújában megválaszolta ezt is.
"Bárcsak lenne valami rövid és drámai válasz arra, hogy mi tartott ennyi ideig, de nincs. Egyszerűen sosem volt kész. Sok problémánk volt a fejlesztés közben. De nem a tökéletességre törekedés volt az ok, mint azt tavaly sugallta a Wired magazin egy ostoba cikkben. Legtöbbet a motor licenszelése és azok változtatása ártott. Két lehetőség volt, folytatni vagy törölni a projektet. Én sosem akartam megölni a játékot. A dolgok 2007 és 2009 között fordultak meg véglegesen. A ma létező játék nagy része abban az időben készült el." - nyilatkozta Broussard.
Azaz a DNF hosszú-hosszú készülésének oka a grafikai motorral adódó problémák és a túl sokat akarás voltak. Szerencsére ezek megoldódtak és a Gearboxnak köszönhetően a csőd szélén álló projekt végre egyenesbe jött, jövőre pedig már játszhatunk is a játékkal.
A kérdés csak az, hogy egy tíz éves koncepció és a 2008 körül kialakult szoftver képes lesz-e megállni a helyét 2011-ben is. Ez már csak jövőre derül ki, de a hírnevéből kiindulva szinte biztos, hogy sikeres lesz.