Deus Ex: Human Revolution - 3D támogatás, DX11
Végre kiderült, hogy mit is fog támogatni a Deus Ex 3. Annak ellenére, hogy alista nem túl hosszú mégis meglehet elkápráztathat bennünket, főleg ha rendelkezünk a megfelelő technológiai háttérrel. Először is a Direct X 11 támogatás, ami örvendetes. Ennek kiemelkedő jelentőségét Jurjen Katsman, a Nixxes alapítója és elnöke fejtette ki, cégének köszönhetően lesz PC-n is elérhető a játék:
"Tesszaláció; az első dolog, ami miatt a DX11 mellett tettük le a voksunkat. Ennek hála fejleszteni tudtuk a karakterek körvonalait, élethűbbé tehettük őket, emellett néhány tárgyat is tudtunk vele finomítani, csak hogy élettel telibb legyen a világ. A Deus Ex: Human Revolution-ban közelről fogják látni a karaktereket miközben interakcióba lépnek, beszélgetnek velük. A tesszalációnak köszönhetően a itt küllem sokat segít a valósághű ábrázolásban, valamint segít a játékosoknak, hogy beleélhessék magukat a szituációba, ami egy történet orientált játék esetében, mint a Deus Ex 3, nagyon fontos."
Nem elhanyagolható a sorban következő 3D támogatás. A monitorból kiuró lövedékek ne rémisszenek meg senkit. Persze ehhez megfelelő monitor és szemüveg is szükséges. (és persze nem elhanyagolható módon erős gyomor, ugyanis belőlem például egészen rövid idő alatt is kikívánkozik a legutóbbi étkezés...) A fenntiek mellett pedig még AMD Eyefinity támogatással is kedveskednek nekünk. Ezáltal összesen hat monitort képes kezelni a rendszer, tehát ha akad otthon pár fölösleges/kizsuperált képernyő és elegendő szabad hely a környezetünkben, akkor nosza neki, körül bástyázhatjuk magunkat monitorokkal, és láthatjuk, hogy mi történik a hátunk mögött anélkül, hogy az egeret kellene huzigálnunk, csak hanyagul hátrapillantunk a vállunk fölött.
Ez ugyan eddig nem túl sok információ, ám ezek alapján már bízhatunk abban, hogy ha ekkor hangsúlyt fektettek a megjelenítésre, akkor lesz is mit nézni azon a 6 monitoron 3D-ben.