Altair szerepében: Michael Fassbender (Hollywood-nak pedig a középső ujj jutott)
Mi történik, ha egy tehetséges és napjainkban felkapott színész szeret egy olya játékot, amelyből a fejlesztő stúdió szeretne filmet készíteni? Nos, Michael Fassbender (Prometheus, Shame, X-Men: First Class) nem csak a főszerepet, de a produceri feladatok egy részét is elvállalta, míg az Ubisoft Hollywood-nak megköszönte a segítő jobbot, de inkább hazaküldte az egész Sony-t. Ami nagyon jó, több szempontból is.
Elég, ha csak az olyan filmekre gondolunk, mint a Prince of Persia, Doom, Hitman vagy épp a Max Payne, amik önmagukban akár nézhetőek is lettek volna, de valahogy mindig kerültek beléjük olyan elemek, amik miatt mindegyik egy raklap @&#> lett. Így viszont a kreatív irányítás és munkálatok nem csak a fejlesztők, de egy olyan főszereplő kezében lesznek, aki maga is nagy rajongója a történetnek.
Persze ez azt is jelenti egyben, hogy a vizuális effekteket és hasonló dolgokat is házon belül kell majd megoldaniuk - például a Hybrid Technologies segítségével.
Mindenesetre én már most biztos vagyok benne, hogy a megfelelő rendező mellett ez a film kivételesen egy remek adaptáció lesz.