Friss
A BioWare lerántja a leplet a Dragon Age: Origins hatféle előtörténetéról
BioWare legendás Baldur’s Gate játékának szellemi örököse hat különálló szálat sző egyetlen lebilincselő, epikus történetté.
Az Electronic Arts Inc. alá tartozó, világszerte elismert BioWare™ fejlesztőstúdió a mai napon lerántotta a leplet hamarosan megjelenő, sötét hangulatú heroikus fantasy játéka, a Dragon Age: Origins hat történetszáláról. A játékosok karakterei mind a hat eredettörténet esetén máshonnét indulnak útnak, s egyedi események során át válnak a világ megmentéséért folyó küzdelem részesévé.
A háttértörténetek mindegyike több órás játékidővel, stratégiai kihívásokban bővelkedő küzdelmekkel, jókora felfedezendő területtel és sajátos hangulattal kecsegtet. A Dragon Age: Origins az első BioWare játék, mely a többféle befejezésen túl többféle bevezetőt is kínál. A játékosok az alábbi szerepek valamelyikében vághatnak neki a nagy kalandnak:
Dalish Elf
Az utolsó "igazi elfek" közé tartozol; klánoddal együtt vándorolsz a nagyvilágban... míg bele nem botlasz néped múltjának egy különös relikviájába, mely elszakít mindattól, amit eddig a magadénak ismertél.
City Elf
Az emberfaj zsarnoki uralma alatt élsz, mióta az eszedet tudod… de mikor egy helyi hatalmasság a szokásjogra hivatkozva magának követeli jövendőbelidet és tönkreteszi menyegzőtöket, szabad folyást engedsz a benned forrongó indulatoknak, és a bosszú ösvényére lépsz.
Dwarf Commoner
Kaszton kívüliként nőttél fel egy olyan világban, ahol a származás mindennél előbbre való. Egy helyi bűnszövetkezet fejét szolgálod, mindenki átnéz rajtad… mígnem egy véletlen folytán a figyelem középpontjába kerülsz. Itt az alkalom, hogy bebizonyítsd: egy törpét nem a pedigréje, hanem a tettei alapján kell megítélni.
Dwarf Noble
A törpe uralkodó gyermekeként büszkén fogadod életed első parancsnoki megbízatását... de hamar rádöbbensz, hogy az igazi veszedelem nem a földmélyi harcmezőn, hanem a nemesi intrikák labirintusában les rád.
Mage
Olyan adottsággal születtél, melyet a többség veszedelmes átoknak tekint. A világtól elszigetelten élsz a mágusok Körének tornyában, mióta az eszedet tudod; nevelésedről a hozzád hasonlók, felügyeletedről a rettegett templáriusok gondoskodnak. Már csak a végső próba van hátra – ha kiállod, erős vagy, ha nem, halál vár rád.
Human Noble
Tehetős és hatalmas vagy, famíliádat rangban csak a királyé múlja felül… diplomáciai és harci képességeid azonban kemény próbára tétetnek, midőn atyád kastélyát egy áruló az ellenség kezére játssza. Csak magadra számíthatsz: a család katonái – bátyáddal az élen – hadba vonultak.
A játékos a háttértörténet megválasztásával megválasztja karaktere főbb képességeit és elsődleges tapasztalatait is: a háttértörténet határozza meg helyét a világban, s azt is, miként vélekednek róla mások. E fázisban hozott döntései a történet egészére kihatnak, befolyásolják az eseményeket, a párbeszédeket és a történet mellékszálainak hozzáférhetőségét - így biztosítják, hogy minden újrajátszás különbözzön az előzőtől.
A Dragon Age: Vérvonalak tágas, gyönyörűen kidolgozott, ám szerfölött veszedelmes világba vezet, és sosem látott kalandok részesévé teszi a játékosokat. Az első – de korántsem utolsó – nehéz döntésük az lesz, melyik utat válasszuk a kezdet kezdetén; kinek a szemével tekintsünk a Dragon Age: Origins rémségeire és csodáira.
A háttértörténetek mindegyike több órás játékidővel, stratégiai kihívásokban bővelkedő küzdelmekkel, jókora felfedezendő területtel és sajátos hangulattal kecsegtet. A Dragon Age: Origins az első BioWare játék, mely a többféle befejezésen túl többféle bevezetőt is kínál. A játékosok az alábbi szerepek valamelyikében vághatnak neki a nagy kalandnak:
Dalish Elf
Az utolsó "igazi elfek" közé tartozol; klánoddal együtt vándorolsz a nagyvilágban... míg bele nem botlasz néped múltjának egy különös relikviájába, mely elszakít mindattól, amit eddig a magadénak ismertél.
City Elf
Az emberfaj zsarnoki uralma alatt élsz, mióta az eszedet tudod… de mikor egy helyi hatalmasság a szokásjogra hivatkozva magának követeli jövendőbelidet és tönkreteszi menyegzőtöket, szabad folyást engedsz a benned forrongó indulatoknak, és a bosszú ösvényére lépsz.
Dwarf Commoner
Kaszton kívüliként nőttél fel egy olyan világban, ahol a származás mindennél előbbre való. Egy helyi bűnszövetkezet fejét szolgálod, mindenki átnéz rajtad… mígnem egy véletlen folytán a figyelem középpontjába kerülsz. Itt az alkalom, hogy bebizonyítsd: egy törpét nem a pedigréje, hanem a tettei alapján kell megítélni.
Dwarf Noble
A törpe uralkodó gyermekeként büszkén fogadod életed első parancsnoki megbízatását... de hamar rádöbbensz, hogy az igazi veszedelem nem a földmélyi harcmezőn, hanem a nemesi intrikák labirintusában les rád.
Mage
Olyan adottsággal születtél, melyet a többség veszedelmes átoknak tekint. A világtól elszigetelten élsz a mágusok Körének tornyában, mióta az eszedet tudod; nevelésedről a hozzád hasonlók, felügyeletedről a rettegett templáriusok gondoskodnak. Már csak a végső próba van hátra – ha kiállod, erős vagy, ha nem, halál vár rád.
Human Noble
Tehetős és hatalmas vagy, famíliádat rangban csak a királyé múlja felül… diplomáciai és harci képességeid azonban kemény próbára tétetnek, midőn atyád kastélyát egy áruló az ellenség kezére játssza. Csak magadra számíthatsz: a család katonái – bátyáddal az élen – hadba vonultak.
A játékos a háttértörténet megválasztásával megválasztja karaktere főbb képességeit és elsődleges tapasztalatait is: a háttértörténet határozza meg helyét a világban, s azt is, miként vélekednek róla mások. E fázisban hozott döntései a történet egészére kihatnak, befolyásolják az eseményeket, a párbeszédeket és a történet mellékszálainak hozzáférhetőségét - így biztosítják, hogy minden újrajátszás különbözzön az előzőtől.
A Dragon Age: Vérvonalak tágas, gyönyörűen kidolgozott, ám szerfölött veszedelmes világba vezet, és sosem látott kalandok részesévé teszi a játékosokat. Az első – de korántsem utolsó – nehéz döntésük az lesz, melyik utat válasszuk a kezdet kezdetén; kinek a szemével tekintsünk a Dragon Age: Origins rémségeire és csodáira.