Moto GP3
Létezik a világon egy olyan dolog, amelyet minden
férfi szívesen muvelne. Ha felülünk egy ilyen jármure, vagányabbak
leszünk és a többi fajtársunk között elismerést váltunk ki, ráadásul a
nok is bolondulni fognak értünk. Ki találtátok már hogy mirol beszélek?
Nem?! Akkor segítek. Ezt a sportot uzi Talmácsi Gábor is. Hát persze
hogy a motorozásról van szó. Akinek nincs lehetosége, vagy éppen csak
nem akar a téli hónapokban a volán mögé fagyni (futheto
motor...LOL), annak van egy jóhírem: megjelent a Moto GP3!
Elore le szeretnék szögezni egy dolgot. Ezt a
játékot nem a türelmetlen, idegbeteg embereknek találták ki. Elmesélem
az elso versenyemet a közvetíto szemszögébol:
"...djkee (én) az idoméro edzés után az utolsó
rajtrácsról indul. És, elindult a futam! A célegyenes végére, djkee a
nagyszeru rajt után 200km/h-val robog az elso kanyar felé. De úristen!
Ez nem normális! Ez a vadbarom nem ismeri a féket?! 200-zal belehajtott
a betonfalba! De sebaj, a versenyzo összekaparta magát, majd újult
erovel 180-nal hajt a következo kanyar felé. Ilyen nincs! A
szerencsétlen majdnem átrepült a gumifalon..."
Hát valahogy így nézett ki az elso versenyem. Ezután végigjátszottam az oktató módot. És képzeljétek, ezután a legrosszabb helyezésem is a 4. volt. Szóval mindenkinek csak ajánlom, hogy eloször vigye végig a tutorialokat, ha kell akár kétszer is. Ezután lehet nekileselkedni az igazi játéknak.
Két játékmódot érdemes megemlíteni. Az elso a Grand Prix. A THQ volt olyan kedves és licencelte az összes pályát és versenyzot. Természetesen mindezt a 2004. évi idényben tette, viszont meglepo valósághuséggel. Aki nézi az élo versenyeket, bizony nagyon sok pályára és versenyzore rá fog ismerni. Ez nem igazán nagy meglepetés, hiszen ezt már az elozo rész is tudta. Ám lépjünk az igazi élvezetek mezejére. Az igazi élményt az úgynevezett Extreme mód jelenti. Izz kapunk egy csekély indulási pénzmagot, amibol megvehetjük az elso 600cm3 motorunkat. Ezután indulhatnak a versenyek, melyek Barcelonában, Tokióban és más híres városokba repítenek minket. Így minden pálya egyedi hangulattal rendelkezik. Minden versenyen helyezéstol függoen kapunk pontokat, haladhatunk elore a ranglétrán és kedves fonök bácsi is ad pénzt. Ebbol a fizetésbol vehetünk új motorokat és ha van elég pénzünk, átléphetünk az 1000 és 1200cm3 géposztályba, ahol a mocik már duzzadnak a lóeroktol. A pénzünkbol azonban akár tuningolhatjuk a gépünket. Ezt hihetetlen egyszeru módon oldották meg. 3 szint van amibol lehet választani és ezek után lehet gyakorolni a finombeállításokkal. Ennyi a tuning. Az extrem módban fellelheto 15 pálya és a motorok tökéletesre sikerültek.
Ami egy ilyen gamenél nagyon fontos az-az irányítás. Hmm, hogy is írjam ezt le. Se nem arcade, se nem teljesen szimulátor. Olyan köztes. Alpjaiban véve jó, csak hozzá kell szokni. Az egyéb hiányosságokat viszont pótolja a grafika. A fejlesztok ezen a ponton nagyon odatették magukat. A környezet kidolgozottsága fantasztikus, a motorokon még a hajtólánc is kiveheto. Amit még nagyon hiányoltam azok a pörgos muzsikák voltak. Viszont a motor és kipufogó hangjátéka ismét tökéletes.
Végszóként nem tudok mást mondani, csak azt: 'Mocizzunk má' együtt!!" :-)
Hát valahogy így nézett ki az elso versenyem. Ezután végigjátszottam az oktató módot. És képzeljétek, ezután a legrosszabb helyezésem is a 4. volt. Szóval mindenkinek csak ajánlom, hogy eloször vigye végig a tutorialokat, ha kell akár kétszer is. Ezután lehet nekileselkedni az igazi játéknak.
Két játékmódot érdemes megemlíteni. Az elso a Grand Prix. A THQ volt olyan kedves és licencelte az összes pályát és versenyzot. Természetesen mindezt a 2004. évi idényben tette, viszont meglepo valósághuséggel. Aki nézi az élo versenyeket, bizony nagyon sok pályára és versenyzore rá fog ismerni. Ez nem igazán nagy meglepetés, hiszen ezt már az elozo rész is tudta. Ám lépjünk az igazi élvezetek mezejére. Az igazi élményt az úgynevezett Extreme mód jelenti. Izz kapunk egy csekély indulási pénzmagot, amibol megvehetjük az elso 600cm3 motorunkat. Ezután indulhatnak a versenyek, melyek Barcelonában, Tokióban és más híres városokba repítenek minket. Így minden pálya egyedi hangulattal rendelkezik. Minden versenyen helyezéstol függoen kapunk pontokat, haladhatunk elore a ranglétrán és kedves fonök bácsi is ad pénzt. Ebbol a fizetésbol vehetünk új motorokat és ha van elég pénzünk, átléphetünk az 1000 és 1200cm3 géposztályba, ahol a mocik már duzzadnak a lóeroktol. A pénzünkbol azonban akár tuningolhatjuk a gépünket. Ezt hihetetlen egyszeru módon oldották meg. 3 szint van amibol lehet választani és ezek után lehet gyakorolni a finombeállításokkal. Ennyi a tuning. Az extrem módban fellelheto 15 pálya és a motorok tökéletesre sikerültek.
Ami egy ilyen gamenél nagyon fontos az-az irányítás. Hmm, hogy is írjam ezt le. Se nem arcade, se nem teljesen szimulátor. Olyan köztes. Alpjaiban véve jó, csak hozzá kell szokni. Az egyéb hiányosságokat viszont pótolja a grafika. A fejlesztok ezen a ponton nagyon odatették magukat. A környezet kidolgozottsága fantasztikus, a motorokon még a hajtólánc is kiveheto. Amit még nagyon hiányoltam azok a pörgos muzsikák voltak. Viszont a motor és kipufogó hangjátéka ismét tökéletes.
Végszóként nem tudok mást mondani, csak azt: 'Mocizzunk má' együtt!!" :-)