Midtown Madness 2
Változások
A legszembetünöbb változás a többi játékprogramhoz képest itt a "pályák" 
számában keresendö. Itt ugyanis nem körpályákat vagy esetleg szakaszokat kapunk 
sebességszomjunk csillapitására, hanem a kilométereket valos városokban rohatjuk 
le. Itt már-az elsö rész Cichagojához képest - egyel több várost kapunk San 
Francisco és London képében. Az autok száma is megkétszerezödött: a már 
megszokott VW New Beetle, Cadillac Eldorado, City Bus, Frightliner Century, Ford 
Mustang GT, Ford M. Cruiser, Ford M. Fastback, Ford F-350, Panoz Roadster és 
Panoz GTR-1 autopark még kiegészül a VW New Beetle Dune, VW New Beetle RS, 
London Cab, Mini, New Mini, Hummer, Audi TT, Aston Martin DB7, egy kétemeletes 
busz és egy tüzoltoauto alkotta listával. Ezt a temérdek autot persze nem csak 
"ajándékba" kapjuk, hanem a jobbik feléért meg kell küzdeni különbözö 
versenyeken. A hagyományos városi "csavargás" mellett van idö elleni verseny 
(Blitz Race), körverseny (Circuit Race), amiben a pálya szélét jelképezö 
korlátot áttörve az utat levághatjuk. A 3. versenyfajtában az idö és a többi 
auto is az ellenfelünk lesz, amit a készitök frappánsan csak mezei Checkpoint 
Race-nek neveztek el. Ezenkivül még egy londoni taxis és egy San-franciscoi 
kaszkadör szerepét kell eljátsszanunk, ahol többek között autosüldözésekre, 
hatalmas ugratásokra, és városi ámokfutásra számithatunk. 
A 
szimulácio
Az 
autok viselkedése az elsö részhez képest nem sokat változott, ellenben eltünt a 
csuszka, amivel a játék "arkádosságát" állithattuk be. Igy marad a szimulácios 
viselkedés kissé jobb kanyarvételi tulajdonsággal. Egy ilyen játéknál 
elengedhetetlen a "város légzésének" vizsgálata, ami meglehetösen felemásra 
sikeredett. A gyalogosok tökéletesen müködnek: sétálgatnak, átmennek az uton, a 
pirosnál átszaladnak, és természetesen kivégezhetetlenek. A lámpánál ácsorgás 
során még mindig gyakran jönnek belénk hátulrol, de legalább nem mindenki, mint 
az elsö epizodban. A táblák hiánya elég sok fejtörést okoz, föleg akkor, ha az 
ember szabályosan akar közlekedni. A városokba elég sok ugyanis az egyirányu 
utca, amit persze semmi sem jelez. Az autok nehezebben törnek, de ez nem is 
gond, tekintve San Francisco ugratoit. 
A 
grafika
A grafika 
az elsö részhez képest javult, de még a NFS4 szinvonalát sem éri el. A készitök 
még annyi fáradságot sem vettek, hogy az ablakokat átlátszora csinálják, persze 
a lelkes rajongok tudtak ilyen autokat késziteni.Az autok kidolgozása néhol 
hiányos (VW Beetle) vagy elnagyolt (New Mini). A törések sem fognak Nobel-dijat 
kapni. Az például elég különleges jelenség, ha nekimegyünk 100-al a falnak és 
utána az auto tele lesz lyukakkal és a karosszéria nem gyürödik. Az utak 
érintkezése is sajátos. Pl.: a dombra fel és lehajtáskor megakadhat az auto 
annyira durvák az élek. A játék támogatja a T&l-t bár Geforce 2-nél 
texturaösszecserélési gondokat tapasztaltam. A játékot kiprobáltam egy 500MHz-es 
PIII-on, TNT2 Viper-rel és 128MB-al és igy tökéletesen futott bármely 
felbontásban. 
Az 
összhatás
A játék 
minden hibája ellenére egyszerüen király, köszönhetöen a számtalan autotipusnak 
és a városoknak, amiknek és a versenyeknek a sajátos elegye tökéletes programot 
teremtett a szabadidönk eltöltésére. A saját listámon a második helyen szerepel 
az NFS5 mögött.

