Túladott a Motorolán a Google
Amikor a Google felvásárolta a Motorola Mobilityt, sokan úgy gondolták, hogy az egész csak a szabadalmak miatt volt. Bár a házasságból két nagyon szép és okos gyermek is született a Moto G és a Moto X személyében, a várt profit és siker elmaradt - az emberek sajnos nincsenek eflkészülve a remek ár/érték arányú, bloatware mentes és tökéletesen használható telefonokra… A Lenovonál azonban másként látják a helyzetet.
Valószínűleg kevesen tudják, de a Lenovo igenis jelen van az Androidos piacon, ráadásul igen jó telefonokkal - azonban eddig elsősorban az üzleti szektort célozták.
A Motorola Mobility felvásárlásával azonban egyértelműen a hétköznapi fogyasztókat - minket - szeretnének megcélozni, amellett, hogy terveik szerint 2014-ben 100 millió telefont értékesítenek majd.
A tavalyi évben összesen 45 millió Lenovo telefon talált gazdára, ami a 2012-es évhez képest 90%-os növekedést jelentett - ez is jól mutatja, hogy a cég nem csak érti a dolgát, de olyan megoldásokkal rukkol elő, ami tényleg megéri a pénzt és az emebrek ténylegesen meg akarják venni.
A Lenovo egyébként a napokban tett szert az IBM szervereire is, így a cég a már meglévő asztali- és hordozható számítógépekkel jó úton halad és hamarosan önmagában képes lesz teljesértékű, homogén munkahelyi és szervertermi környezeteket kínálni ügyfelei számára.