„Tökéletes vagy nekem!” kampányt indít az LG
Az LG Electronics az augusztus 7-i termékbejelentésének felvezetéseként egy online kampányt indított el, melynek keretében a felhasználók üzeneteket küldhetnek szeretteiknek a „Tökéletes vagy nekem” mottó jegyében. A kampány célja az, hogy az LG vásárlói lássák, milyen fontos szerepet játszanak a vállalat fejlesztéseinek ösztönzésében. A kampányban bárki részt vehet, csak egy fényképet vagy videoüzenetet kell küldenie a számára fontos személynek az LG valamelyik online csatornáján: az LG Mobile microsite-on, az LG Mobile Facebook oldalán vagy YouTube csatornáján.
A kampány keretében a kiválasztott videoklipek megjelennek az LG különböző online csatornáin, valamint a cég kültéri hirdetőtábláin is a New York-i Time Square-en és a londoni Piccadilly Circusön. A legnépszerűbb és legtöbbet megtekintett fénykép vagy videó készítője 5000 dollár értékű ajándékban részesül. Emellett negyven, véletlenszerűen kiválasztott résztvevő LG G Series okostelefont, 500 további résztvevő pedig LG Pocket Photo nyomtatót kap. A kampány augusztus 6-án zárul.
„A kampány célja, hogy köszönetet mondjunk vásárlóinknak, rajongóinknak, és mindenkinek, aki üzenet fomájában szemlélteti, mit jelent számára az LG filozófiája: “Az élet szép” (Life’s Good) – fogalmazott Dr. Jong-seok Park, az LG Electronics Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója. – Szeretnénk megmutatni, hogy új termékeinek fejlesztésekor az LG milyen nagy hangsúlyt helyez a vásárlók véleményére. Számunkra az ügyfeleink valóban tökéletesek, különösen azért, mert az alkotáshoz és fejlesztéshez tőlük érkezik az inspiráció.”