Még néhány napig a korábbi egyenleg is visszajár a Telenor feltöltőkártyás ügyfeleinek
Az adategyeztetést elmulasztó Telenor ügyfelek akár a jövő év elejéig, 2018. február 28-ig kérhetik korábbi hívószámuk visszaállítását. Aki a korábbi egyenlegét is visszakapná, annak 2017. augusztus 31-ig van erre lehetősége üzleteinkben vagy weboldalunkon keresztül.
Aki lemaradt a törvényben megszabott, júniusi végi, feltöltőkártyás regisztrációs határidőről, annak a Telenor még néhány napig lehetőséget kínál arra, hogy új szerződéskötéssel a korábbi telefonszáma mellett az egyenlegét is visszakaphassa. 2017. augusztus 31-ig az üzleteinkben személyesen, valamint a www.telenor.hu oldalon található online felületen megkötött új szerződéssel a korábbi feltöltőkártyás hívószám és egyenleg is visszaállítható. Ezt követően 2018. február 28-ig, tehát akár a jövő év elejéig biztosítjuk a korábbi hívószám visszaállítását, amelyet az üzleteinkben lehet igényelni.
A Telenor ügyfelei több mint 1.000.000 sikeres feltöltőkártyás adategyeztetést végeztek az előírt határidőig. Várakozásainknak megfelelően a lekapcsolt kártyák csekély százaléka miatt jelentkeztek utólag ügyfeleink, hogy állítsuk vissza a hívószámokat. Természetesen előfordulhat, hogy vannak még olyan ügyfelek, akik ezután döntenek úgy, hogy mégis szükségük van a nem egyeztetett kártyákra, ezért vállaljuk, hogy a jövő év elejéig visszaállítjuk a hívószámukat, ha kérik. A korábbi egyenlegüket azonban csak 2017. augusztus 31-ig tudjuk visszaadni, ezért ennek igénylését érdemes elindítani a honlapunkon vagy az üzleteinkben, hogyha valaki ezt eddig elmulasztotta.
Fontos tudni, hogy a feltöltőkártyás adategyeztetésről rendelkező törvény szerint az adategyeztetést évente meg kell ismételni. Így az idén új kártyát vásárló, illetve a korábban sikeresen egyeztetett ügyfeleknek is – az egyeztetésük időpontjához képest legkésőbb egy éven belül - szükséges lesz ismét az adategyeztetés, amelyről minden érintett ügyfelünket időben értesítünk.