iOS 5 3200-as hiba: ne pánikolj, a gond nem nálad van
Azok, akik elkezdték frissíteni az iOS-öt kedvenc iEszközükre, a világ minden táján az Error 3200 hibaüzenettel találják szemben magukat. Pánikra azonban semmi ok, a hardver és a szoftver is teljesen rendben van - legalábbis a felhasználói oldalon. Az iTunes által küldött aktiválási kérések száma azonban olyan magas, hogy az Apple szerverei - melyek az iCloud-ot is kiszolgálják - egyszerűen nem bírnak vele.
Jelenleg mindenkinek megfelelő megoldás nincs: a túlterhelés megszüntetésének érdekében a felhasználóknak le kéne nyugodnia, és pár órával később ismét megpróbálni aktiválni az adott eszközt. Azonban, valljuk be, ez nem fog megtörténni (bár én Androidos vagyok, az érzést ismerem).
Így tehát csak egyetlen megoldás van, ami jelenleg célra vezet: addig kell nyomni a gombot, amíg nem akarja az igazat.
Az eset egyébként ismerős lehet, 2008-ban a MobilMe (és az iPhone 3G, az iPhone OS 2.0, valamint az App Store) bemutatásakor a szerverek szintén bedőltek.