Kiterjesztette a készülékbiztosítási lehetőségeket a Telenor
Nem számít már ritkaságnak, hogy egy mobiltelefon vagy táblagép több százezres értéket képvisel – de ki az, aki nyugodt szívvel hordana ilyesmit a zsebében tudva, hogy bármikor megsérülhet, vagy ellophatják? A Telenor immár mindenki számára ajánl megnyugtató megoldást, aki náluk vásárolja készülékét.
A készülékbiztosítás nem új dolog a Telenornál, hiszen akik hűségnyilatkozatot írtak alá a készülékvásárlásánál, ők korábban is megköthették az extra nyugalmat jelentő szerződést. Néhány napja azonban ez már nem csak nekik elérhető: mostantól mindenki választhatja a biztosítást, aki új telefont, tabletet, vagy bármilyen, saját IMEI-számmal rendelkező készüléket vásárol a szolgáltatónál. Ezek után tehát nem kötik már hűségidőhöz a biztosítást, a listaáron vásárolt készülékek mellé is választható a szolgáltatás. Így akár havi pár száz forintért cserébe már nem kell izgulni amiatt, hogy mi lesz, ha a telefon megsérül, elvész, netán ellopják. Annak fényében pedig, hogy egy mobil ára nemritkán több százezer forint, igazán nem számít komoly tételnek a biztosítás, pláne ahhoz képest, hogy milyen szolgáltatásokat nyújt.
A Telenor három biztosítási csomagot kínál, többek közt ettől is függ a havi költség. A Basic, Medium és Extra néven kínált a csomagok nem csak havidíjaikban, de a kínált szolgáltatásokban is különböznek. A Basic csomag már 390 forinttól elérhető, a készüléket érő véletlen sérülésre, a kijelző betörésére, rongálódásra nyújt védelmet. A Medium csomag emellett a lopás (gépkocsi feltörés, betöréses lopás, rablás, zseblopás, kifosztás) káresetére, míg az Extra a gyári garancia leteltét követő 365 napon belül a készülék belső meghibásodására és párásodására is biztosítást nyújt. Ez utóbbi esetek gyakoribbak, mint gondolnánk: sokan vannak, akik akár a fürdőszobába is magukkal viszik a készüléket, nem gondolva arra, hogy a párás levegő – ha nem is azonnal, de – akár néhány hónap alatt tönkreteheti a készülékek belső fém alkatrészeit vagy az érintkezéseket. - A biztosítás ára a választott csomag mellett attól is függ, hogy mekkora volt a készülék vásárláskor aktuális listaára - tette hozzá Homola Márton, a Telenor digitális termékeiért felelős igazgatója.
A biztosítás nem csak biztonságot, de kényelmet is jelent, hiszen a sérült, vagy elromlott készüléket futárszolgálat veszi át, szállítja háztól-házig, ezt is tartalmazza a szolgáltatás. A kárbejelentés teljes folyamata letudható egy díjmentesen hívható telefonszámon, személyes ügyintézésre nincs szükség. Ráadásul a kárrendezés idejére sem marad telefon nélkül az ügyfél: igény esetén a Telenor cserekészüléket biztosít. Ha a telefon vagy tablet nem javítható, vagy ellopták azt, a készüléket a biztosító cseréli vagy pótolja. Fontos azonban tudni, hogy ha bűncselekmény miatt sérült meg, vagy tűnt el a készülék, a biztosítás érvényesítéséhez rendőrségi feljelentést kell tenni.