A Huawei Mate 9 december elejétől elérhető Magyarországon, 3-3-3 garanciával
A Huawei Magyarországon is bemutatta új prémium okostelefonját, a Mate 9-et egy exkluzív rendezvény keretében. A Mate 9-re a Huawei a P9 és P9 Plus telefonjaihoz hasonlóan 3 év teljes körű gyártói garanciát, 3 hónap képernyő garanciát és 3 hónap csere garanciát kínál. Az új készülék Kirin 960 processzorral és 5.9 inches FHD kijelzővel és SuperCharge gyorstöltési technológiával érkezik – ez utóbbinak köszönhetően használója mindössze 20 perc alatt egy egész napra elegendő energiával töltheti fel a telefon akkumulátorát. A Mate 9 hátlapi kamerája második generációs Leica dual lencsés kamera, 2x nagyítású Hybrid Zoom technológiával, egy 12 megapixeles RGB és egy 20 megapixeles monokróm szenzorral.
A Huawei Mate 9 december 6-ától ezüst, arany és szürke színekben, 4 GB RAM + 64 GB ROM verzióban lesz elérhető a Media Marktnál, az Extreme Digitalnál és az Euronics-nál, de a későbbiekben még több kiskereskedelmi partner polcain megtalálhatjuk majd. A Telekomnál szintén december 6-án kezdődik a szürke színű verzió értékesítése, de a felhasználóknak már december 1-től lehetőségük lesz a készülék előrendelésére. Az előrendelés promóció során a Mate 9-hez Harman/Kardon Go&Play mini bluetooth speaker jár. Az okostelefon a Vodafone-nál és a Telenornál 2017 januárjától lesz elérhető, szintén szürke színben. A Mate 9 Huawei által javasolt bruttó fogyasztói ára 229 990 forint lesz.
3-3-3 garancia
A Huawei a P9-hez és a P9 Plushoz hasonlóan a Mate 9 okostelefonhoz is speciális 3-3-3 garanciát kínál, ami egyedülálló a hazai piacon. Ennek értelmében a vállalat a szokásos 2 éves gyártói garanciát toldja meg egy plusz évvel, így amennyiben a telefon a vásárlástól számított három éven belül elromlik, a gyártó garanciálisan javítja azt. A Huawei a készülék képernyőjére is három hónap garanciát biztosít: ha a megvásárlástól számított első három hónapban bármilyen sérülés éri a Mate 9 képernyőjét, a Huawei ingyenesen cseréli azt. Amennyiben pedig a készülék hardvere meghibásodna a vásárlás utáni első három hónapban, a Huawei javítás helyett kicseréli a telefont. A Huawei 3-3-3 garanciája abban az esetben jár a Mate 9 készülékhez, amennyiben a készülék tulajdonosa a telefon HiCare alkalmazásán keresztül regisztrálja a készüléket a vásárlást követő egy hónapon belül.
Kiváló évet zárt idén is a Huawei
A Mate 9 hazai bemutatóján Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary Kft. fogyasztói üzletágának vezetője kiemelte, hogy az idei év a dinamikus növekedés időszaka volt a Huawei fogyasztói üzletága számára Magyarországon és a régióban is: Közép-Kelet-Európában a Huawei a második legnagyobb okostelefoneladó lett. „Vállalatunk idén ismét felkerült a BrandZ ‘Top 100 Global Brands’, listájára, tavalyi 70. helyezését az 50.-re javítva. Emellett a Huawei az idei Interbrand Top 100 Best Global Brand listán is szerepel: a 72. helyre lépett előre” – tette hozzá Seth Wang.
Hazánkban a Huawei fogyasztói üzletága idén megerősítette kereskedelmi tevékenységét az egész országban, és megnyitotta első Shop in Shop boltját a győri Media Marktban. Az üzletág ügyfélszolgálati call centerében megnégyszerezte a hívásokat fogadó kollégák számát – ez a központ már a hét minden napján hívható reggel 8 órától este 8 óráig. A Huawei újabb 67 postahelyet kapcsolt be szervizhálózatába, így már országszerte 117 postahivatalban adhatók le javításra a Huawei és Honor mobilkészülékek.