Visszafogott érdeklődés az első napon
Tegnap került a boltok polcaira a BlackBerry Playbook, melyet ugyan korábban kétkedéssel és ellenszenvvel fogadott a közönség, a RIM jelentése szerint mégis sikerült már az első nap 45.000 tabletet eladniuk. Ebből 25.000 darabot már korábban előrendeltek, a maradék 20.000-et viszontleadók értékesítették az első napon.
Bár ez elmarad a nyitónapi 300.000 eladott iPad-től, de határozottan erősebb, mint bármelyik Android tablet, beleértve a Galaxy Tab-et.
Peter Misek, a Jeffries & Co. elemzője így nyilatkozott:
“Bár a Playbook megjelenése nem vonzott nagy tömegeket, az előrendelések száma, valamint a nagyobb városokban található üzletekben az érdeklődés visszafogott volt. Az AT&T álláspontja, miszerint megtiltották az ingyenes internet megosztást, váratlan negatívum.”