Világszerte felpörgeti az alkalmazásfejlesztést a Xerox
A közelmúltban, a világ minden tájáról származó ötven partnerét hívta össze az amerikai Websterbe a Xerox, az általa szervezett Személyre Szabott Alkalmazásfejlesztő Fórumra, annak érdekében, hogy a cégek jobban megismerjék az applikációkban rejlő üzleti lehetőségeket beleértve a hozzájuk kapcsolódó marketingstratégiákat, árképzést és innovációs készségeket.
Az alkalmazásfejlesztési piac folyamatosan növekszik, ami együtt jár a bevételek gyarapodásával is, ezért a Xerox komoly hangsúlyt fektet arra, hogy ösztönözze az innovációkat többek között a multifunkciós nyomtatóik szolgáltatásait bővítő applikációk fejlesztéseinek vonatkozásában. A Xerox, a rendszerintegrátorok és más Xerox partnerek által létrehozott alkalmazások a Xerox App. Gallery-ben érhetőek el, az ügyfelek munkafolyamataihoz kapcsolódó, az egyéni igények kiszolgálására alkalmas, személyre szabott alkalmazások pedig a Xerox App Studio segítségével fejleszthetőek tovább.
A websteri alkalmazásfejlesztői fórumon több olyan alkalmazást is bemutattak, amelyek alapvetően változtathatják meg a vállalatok dokumentumkezelési munkamódszereit. Ezek egyike a SignMe App, amely egy egyszerű, egylépcsős folyamatot alakít ki a dokumentumok aláírásához, szerkesztéséhez és tárolásához. A MidAmerica Technology alkalmazása a Xerox VersaLink és AltaLink eszközök érintőképernyőjén jeleníti meg a dokumentumokat, alkalmat adva a felhasználók számára a böngészésre, a jegyzetek készítésére és a dokumentum aláírására. A kitöltött dokumentum ezután nyomtatható, vagy átkonvertálható szövegesen kereshető PDF fájllá, és archiválható olyan tartalomkezelő rendszerekben, mint például a Dropbox vagy a Xerox DocuShare Flex.
A másik új, kifejezetten a Xerox ConnectKey eszközökre adaptált, a Cisco Spark kollaborációs megoldásához szorosan kötődő alkalmazás a Mywork, amelynek használatával beszkennelhetjük a meetingek dokumentumait és azonnal megoszthatjuk őket a képernyőkön, vagy a távoli nyomtatókon, még a megbeszélés ideje alatt.
A harmadik frissen bemutatott Xerox-hoz kötődő applikáció a Just-Tech által megálmodott Support Connect, amely leegyszerűsíti a Xerox ConnectKey multifunkciós eszközök szolgáltatási igényeit. Az alkalmazás segítségével az ügyfelek a berendezéseik felhasználói felületén keresztül kommunikálhatnak az üzemben tartójukkal, hogy megrendeljenek szolgáltatásokat, alkatrészeket, vagy éppen visszajelzést adjanak.
Az alkalmazásfejlesztés ösztönzése világszerte kiemelt szerepet kap a Xerox üzleti stratégiájában. A cég hazai leányvállalata, a Xerox Magyarország is minden támogatást megad a partnereinek ahhoz, hogy azok olyan testreszabott alkalmazásokat fejlesszenek, amelyek leegyszerűsítik a dokumentumkezelési folyamatokat, optimalizálják a munkameneteket, és hatékonyabbá teszik a működést. A Xerox személyre szabott alkalmazáskészítő programról erre a linkre kattintva találhatóak bővebb információk.