Újabb high-tech Sony márkabolt nyílt meg
A 2011 novemberében, a WestEnd-ben megnyílt interaktív Sony bemutatóterem után újabb modernizált Sony Centert adtak át a Soroksári Auchan hipermarketben. A vállalat ezzel újabb lépést tett a szórakoztató, személyre szabott vásárlói, felhasználói élmény biztosítása érdekében. A Sony magyarországi képviselete 2011. november 4-én nyitotta meg első, az interaktív vásárlói élmény jegyében átalakított márkaboltját a budapesti WestEnd City Centerben.
A vállalat célkitűzése ugyanis az, hogy nem csak a folyamatosan fejlesztett, a vásárlók tényleges igényeinek megfelelő termékpalettával, de a kereskedelmi hálózat átalakításával is erősítse a Sony felhasználó központú szemléletét. Következő lépésként a tegnap újabb modernizált boltot adtak át a soroksári Auchan-ban.
„A WestEndben levő üzletünk átalakítása "csak" az első volt a sorban. A jövőben az összes Sony Centerünk hasonló megjelenést fog kapni.” – mondta Rab Sándor, a Sony magyarországi vezetője egy, a WestEnd üzlet sikeréről szóló interjúban.
„A kereskedelmi hálózat további fejlesztésénél folyamatosan kikérjük a vásárlók véleményét, igyekszünk az ő igényeiknek megfelelni és dinamikusan változtatni a boltok belső megjelenését.” – tette hozzá.
Az Auchan üzlet már a vásárlók visszajelzései alapján épült újjá és a Sonynál megszokott prémium szolgáltatások mellett nyitási akciókkal is várja a Sony rajongókat.