Új szolgáltatás a Facebook-on

Facebook

A Facebook végre lerántotta a leplet új szolgáltatásáról, amelyhez az inspirációt a Groupon biztosította. A bővülés 500 millió felhasználónak kínál a továbbiakban lehetőséget arra, hogy termékeket illetve szolgáltatásokat vásároljanak igencsak nagy kedvezménnyel. A Facebook San Francisco, San Diego, Dallas, Atlanta, Austin és Texas üzleteivel együttműködve teszi lehetségessé a közösség tagjainak, hogy olcsóbban vásárolhassanak az akcióban résztvevő cégeknél.

Az oldal sajtóosztálya megerősítette, hogy hamarosan elindul az új szolgáltatás:

"A helyi üzletek már jelentkezhetnek és igénybe vehetik, mint hirdetési megoldást, a felhasználók pedig heteken belül láthatják az ajánlatokat."

Azzal, hogy a Facebook belépett a kereskedelmi vérkeringésbe komoly konkurenciát jelenthet a Groupon és a hozzá hasonló szolgáltatók számára, mivel már egy létező felhasználói bázisra lehet építeni ebben az esetben. A Facebook Places Deals már Észak-Amerikában és néhány kiválasztott Európai országban is él. Itt megismerkedhetnek a felhasználók a helyi kuponos és kedvezményes rendszerrel.

A világ vezető közösségi portálja máris szerződésben áll olyan cégekkel, melyek akciós áron kínálják termékeiket és szolgáltatásaikat, mint például a ReachLocal, Blit City, Tippr, HomeRun.com, PopSugar City, KGB Deals, Plum District és a Zozi.