Új platformra váltott az Erste Netbank
Az utóbbi évek internetbanki felmérései mind azt bizonyítják, hogy egyre kevesebb időt töltenek az emberek a bankfiókban, azonban egyre többször lépnek be, és egyre több időt töltenek az internetbankjukban. Természetesen az Erste Bank is felismerte a digitális banki csatornák egyre növekvő jelentőségét. Az IND Group az internet és mobilbanki innovációi a nemzetközi porondon is élvonalban vannak, így kérte fel a bank a céget Netbankjának továbbfejlesztésére.
Az Erste Netbank alapját adó technológia nem volt elég rugalmas, az új igények megvalósítása többször akadályokba ütközött. Az IND innovatív, digitális banki megoldásának köszönhetően a jövőben erre nem kell számítani.
Az IND digitális banki termékei design, funkcionalitás és használhatóság szempontjából kiemelkedő és komponens alapú szerkezete miatt olyan rugalmasságot biztosít, amivel hosszú távon biztosíthatja az aktuális informatikai és ügyfélkövetelményekhez való illeszkedést. Az új internet banking rendszer már modulokból épül fel, így nagyban nőtt a rugalmassága és skálázhatósága.
Első lépésben az Erste Bank célja az új technológiai platformra való átállás volt, a következő verzió megvalósítása már zajlik, ami több vadonatúj szolgáltatást is tartalmaz majd.
„Az IND Internet Banking és az azokhoz elérhető komponensek középtávon is sok lehetőséget biztosítanak a bank részére, hogy fejlessze netbanki szolgáltatásainak körét, növelje az értékesítést és elősegítse az ügyfelek lojalitásának növelését az internetbanki csatornán keresztül”- mondta el Kolozsvári Eszter az IND Group Ügyfélkapcsolati Igazgatója.