TOP 5 karácsonyi „ajándék”...a cégednek
Ha tetszik, ha nem, ismét itt az év vége, és a legtöbben csak pár nappal az ünnepek előtt kapunk észbe, hogy az éves költségkeret megmaradt részét még el kellene költenünk. Ilyenkor nem árt, ha valóban hasznos termékeket választunk, olyanokat, amelyekre esetleg már január elején szükségünk lehet az irodában, vagy azon kívül. A Leitz összegyűjtött 5 irodai terméket, amit érdemes még idén beszereznünk, hogy a munkahelyen is gördülékenyen induljon az új esztendő.
1. Mobiltöltő – hogy mindig tele legyél energiával
Ma már egyre többen dolgoznak irodán kívül, az utazások során történő energiafeltöltés viszont sokak számára állandó problémát jelent. Ha szeretnéd megkímélni magad attól a bosszúságtól, ami útközben vagy akár egy üzleti tárgyalás során érhet, amikor lemerül a tableted vagy a mobiltelefonod, akkor jó választás lehet egy nagyteljesítményű hordozható töltő vagy powerbank. Ezek többsége képes egy telefont vagy tabletet – akár együtt – többször is újratölteni, de már léteznek olyan bankkártya méretű eszközök, amelyek akár a zsebedben vagy a pénztárcádban is elférnek.
2. Iróasztali lámpa – hogy munka közben is óvd a szemed világát
A téli hónapokban gyakran előfordul, hogy ránk esteledik a munkahelyen, ilyenkor még inkább kiemelt szerepe van az irodai asztal jó megvilágításának. Számos kutatás bizonyítja, hogy a megfelelő fényviszonyok nagyon fontos szerepet játszanak az emberi egészség és a jó közérzet megőrzésében, és ha szeretnéd megóvni a látásod, akkor a több éves, elhasznált irodai lámpát modernebb készülékre cseréled. Ma már kaphatók olyan LED-es asztali lámpák is, amelyek fényerejét és/vagy színhőmérsékletét akár az okostelefonoddal is szabályozhatod.
3. Üzleti táska – hogy ne érezd magad kínosan a hivatalos találkozókon
Üzleti tárgyalásainkra gyakran érkezünk laptoppal vagy tablettel. A tartós használattól viszont egy év alatt leamortizálódhat a laptop táskánk, ami egy idő után – valljuk be – nem mutat túl jól egy megbeszélésen. Ha Te is hasonló helyzetben vagy, és nem szeretnéd kényelmetlenül érezni magad, még időben szerezz be egy újat. Választhatsz a korábbihoz hasonlót, ami körülbelül ugyanennyi ideig bírja, de talán kipróbálhatnál valami minőségit is, nem?! Sokan olyan elegáns, mégis strapabíró, több rekeszes táska mellett döntenek, amelyben a számítógép mellett elfér egy jegyzetfüzet, pár toll és a mobiltelefon is.
4. Igényes jegyzetfüzet – hogy ne kelljen A/4-es lapokra körmölnöd
A digitalizáció és az elektronikus kütyük terjedése ellenére a számítógép előtt ülve, irodai munka közben vagy a belső meetingek, megbeszélések során még mindig gyakran jegyzetelünk papírra. Egy üzleti találkozón viszont valószínűleg Te sem szeretnél teleírt A/4-es lapokat gyűjtögetni magad előtt az asztalon. Ráadásul pár nap múlva már elég nehéz lesz követned, hogy az irodában melyik papírkupac melyik megbeszélés memóját tartalmazza. Ezért inkább szerezz be egy elegáns jegyzetfüzetet, amelyben jól elkülönítve, mégis egy helyen vezetheted a projektjeid emlékeztetőit.
5. Iratrendezők, archiválási termékek – hogy ne temessen be a munka
A tényleges papírmentes munkahely egyelőre még csak vízió. A felhalmozott papírmennyiséget pedig folyamatosan rendszerezni és tárolni szükséges, ellenkező esetben hamar eláraszthatják az irodád. Különösen fontos ez decemberben, amikor az évet le kell zárnod; a hivatalos iratokat, számlákat és egyéb archiválandó dokumentumokat rendszerezned. Mivel év elején a legtöbb irodaszer-forgalmazó leltároz, jó, ha még idén gondoskodsz a gyorslefűzők, iratvédő- és egyéb mappák, tűzőgépek, illetve kapcsok beszerzéséről.