Régiónkban is vezető szolgáltató a Xerox
A neves kutatócég, az IDC legfrissebb, idén tavasszal publikált MarketScape felmérésében a Xerox-ot Közép- és Kelet-Európa, benne Magyarország, illetve Közel-Kelet és Afrika vezető menedzselt munkafolyamat szolgáltatójaként (MWS) nevezte meg, amely egyedüliként a piacon, kizárólag erre a területre összpontosító, önálló üzletágán keresztül szolgálja ki az ügyfeleit. Az IDC megállapítása szerint a vállalat teljes körű automatizálási és optimalizálási megoldásokkal segíti a fejlődő országok vállalkozásainak egyre intenzívebbé váló dokumentumkezelő-és üzleti folyamatait.
AZ IDC kutatásából kiderül, hogy az elmúlt időszakban a Xerox jelentős eredményeket ért el a menedzselt munkafolyamat szolgáltatásainak bővítésével, fejlesztéseivel az MWS piacon. Ezeknek köszönhetően a vállalat immáron teljes körű szolgáltatást nyújt kezdve a menedzselt nyomtatás támogatásától a munkafolyamat automatizáláson át az üzleti folyamatok outsource (BPO) tevékenységéig, és egyúttal képes különböző megoldásokat biztosítani a fejlesztési, beszerzési és együttműködési műveletekhez az ügyfeleik, és azok partnerei számára többek közt Magyarországon is.
A Xerox élen jár abban is, hogy a nagy ügyfélköre, a technológiai lehetőségei és a partnerségi kapcsolatai révén a megbízóinál egyre magasabb szintű nyomtatási és dokumentumkezelési folyamatokat építsen ki, beleértve ebbe a munkafolyamat automatizálást is. Ehhez pedig hozzájárul az, hogy a Xerox strukturált partneri, tréning, és minősítési programokat alkotott meg, amelyek javítják a hatékonyságot és egyszerűsítik a folyamatokat a multiregionális és a nemzetközi együttműködések esetében is.
“A menedzselt munkafolyamat szolgáltatások és BPO technológiák alkalmazása a fejlődő piacokon is egyre jobban felgyorsul. Ezekkel a nagyvállalatok jelentős eredményeket érhetnek el, messze túl azon, hogy csökkentik a nyomatok számát és pénzt takarítanak meg. A munkafolyamatok automatizálása növeli a dolgozók hatékonyságát, fokozza a dokumentumok, illetve az adatok biztonságát és segít abban, hogy a cég fenntarthatósági célkitűzései teljesüljenek.” – fogalmazott Mike Feldman, a Xerox nagyvállalati üzleteiért felelős elnöke.
Az IDC MarketScape jelentése ugyanakkor visszaigazolja a Xerox üzleti munkafolyamatok fejlesztésére irányuló törekvését és elkötelezettségét, amelynek középpontjában a mindennapi üzleti eljárások automatizálása áll, annak érdekében, hogy a velük együtt dolgozó cégek minél jövedelmezőbb vállalkozásokká váljanak.