Óriási siker a magyar high-tech karkötő!
Valósággal felrobbantotta az Indiegogo közösséget és az internetet a magyar high-tech luxuskarkötő, a tago arc. A forradalmi magyar találmány alig több mint egy nap alatt túlteljesítette a kitűzött 40 ezer dolláros támogatási célt. Ez óriási eredmény a termék mögött álló L!BER8 fejlesztőcsapatnak. A pénzből év végén beindul a tömeggyártás.
Alig több mint egy nap leforgása alatt 50 ezer dollárnyi támogatást szerzett a tago arc E Ink kijelzős luxuskarkötő az Indiegogo közösségi finanszírozási oldalon. Óriási hájp alakult ki a termék körül, a világ különböző országaiban, például Amerikában, Dubaiban, Oroszországban, Franciaországban, Olaszországban, Németországban és Japánban vezető technológiai- és divatszájtok számoltak be róla. A divatcikk kedvezményes csomagjait egy nap alatt elkapkodták, jelenleg 259 dolláros áron lehet még hozzájutni a tago arc karkötőhöz.
A magyar fejlesztésű high tech luxuskarkötő forradalmi újítása, hogy a viselhető technológiát ötvözi a luxusdivattal, a karkötő kijelzőjének mintája egy mobilapplikáció segítségével bármikor könnyedén megváltoztatható. Így tulajdonképpen egy eszközzel végtelen számú ékszerhez juthatunk. A karkötő továbbá nem igényel energiaforrást, illetve töltést, így igazán kecses, gombok, akkumulátorok és kábelek nélküli dizájnt sikerült kialakítani.
Az Indiegogo közösségi finanszírozási kampányában az eredetileg egy hónapra kitűzött célt alig egy nap leforgása alatt teljesítette a magyar startup. „Tudjuk, hogy ez még csak a kezdet, és a neheze még hátravan. Nem állhatunk meg, folyamatosan reagálnunk kell a nemzetközi kampány sikerére, változásaira. Az a célunk, hogy a világon nők milliói szeressenek bele a tago arc-ba: a külsőbe és a tökéletesen egyszerű működésbe.” – fogalmazott Kovács Zoltán a L!BER8 Technology alapítója.
A 30 napos kampány bevételéből a L!BER8 a működő prototípus dizájnját tervezi tökéletesíteni és a tömeggyártást szeretné megkezdeni, kompromisszum nélküli, magas minőségben.
„Nagyon hálásak vagyunk és köszönjük a magyar barátoknak, ismerősöknek, támogatóknak, valamint különösen az újságíróknak, hogy példanélküli összefogással segítettek beindítani a folyamatot: az első előrendelők magyarok voltak, több, mint 80-an támogatták a kampányt az első két órában. Ez kulcsfontosságú momentum volt az eddigi siker elérésében.” – tette hozzá Szirmay Nikoletta, a cég kommunikációs vezetője.