Növekedési pályán a magyar nyomdaipar és vele együtt a Xerox is bővíti a kínálatát
Fordulóponthoz ért a magyar nyomdaipar. Az öt évvel ezelőtti mélypont után a nyomdaipari gépek hazai piaca az elmúlt esztendőkben elkezdett éledezni és az eladások is emelkedésnek indultak. Az IDC legfrissebb iparági felmérése is azt mutatja, hogy a két évvel ezelőtti kisebb megtorpanást leszámítva, a nyomdagépek értékesítése bővült 2012. és 2016. között. Tavaly a 2015-ös évhez képest 86 százalékot növekedett az eladott gépek darabszáma, míg értékben szintén kiemelkedő, 62 százalékos emelkedést tapasztaltak a szektor szereplői. Ennek megfelelően a Xerox Magyarország pozíciója is erősödött. 2016-ban a vállalat a vágottlapos, a Mid Production (középkategóriás), illetve a Production (termelési szintű berendezés) színes- és fekete-fehér nyomdagépeket felölelő szegmensben 54 százalékos részesedést ért el az eladott gépek darabszámát tekintve. Ezzel az eredménnyel pedig az a szektori tavalyi teljesítményét vizsgáló IDC elemzés szerint a vállalat megőrizte immáron 3 éve tartó piacvezető pozícióját.
2017-ben a Xerox az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt fektet a digitális nyomtatási technológia és szolgáltatásai fejlesztésére. A cél az, hogy ezek révén a vállalkozások olyan egyedi megoldások birtokába juthassanak, amelyekkel személyre szabott, magas hozzáadott értékkel rendelkező saját termékeket, szolgáltatásokat biztosíthatnak a vásárlóiknak.