Marketingvezetőt igazolt a Jófogás.hu
Július elejétől Lunczner Ádám irányítja a Schibsted médiacsoport hazai érdekeltségébe tartozó Jófogás.hu apróhirdetési oldal teljes marketing tevékenységét. A vezető felel a marketingkommunikációs csapat irányítása mellett a hosszú távú stratégia kialakításáért, végrehajtásáért, valamint a potenciális e-kereskedelmi együttműködések kialakításáért. A szakember az e-commerce területéről érkezett a Jófogáshoz: új pozíciója elfoglalásáig Lunczner az Allegroup.hu Kft. marketingvezetőjeként tevékenykedett, ahol több online kereskedelmi felület marketing feladatait felügyelte.
Lunczner korábban a Goodwill Communications online kommunikációs tanácsadójaként, ezt megelőzően pedig a Quaestor web managereként szerzett szakmai tapasztalatokat.
„Lezárult egy szép és eredményes korszak, most pedig kezdődik egy új, igen izgalmas szakmai kihívás. Az apróhirdetési világban érzem otthonosan magam és tudom, hogy a Jófogással még számos közös siker vár ránk” – jelentette ki Lunczner Ádám. A Jófogás.hu-nál korábban a marketingkommunikációs terület Budai László ügyvezető közvetlen irányítása alá tartozott.
A Jófogás.hu apróhirdetési oldal 2010-ben indult el, és – nemzetközi stratégiáját követve – rövid időn belül stabil pozíciót épített ki a piacon. Jelenleg a Jófogás.hu Magyarország legismertebb apróhirdetési oldala (Forrás: Ipsos, 2013.06), havi szinten több mint 200 millió oldalletöltéssel. 2012 novemberében a Schibsted csoport tovább erősítette magyarországi jelenlétét a Használtautó Informatikai Kft. 50%-os tulajdonrészének megvásárlásával.