Lionel Messi lett a Huawei új márkanagykövete
A Huawei bejelentette, hogy Lionel Messi csatlakozott a vállalat globális márkanagyköveteihez. Ahogy a világ egyik legjobb futballistájának szenvedélye milliókat ösztönöz arra világszerte, hogy kiváló teljesítményre törekedjenek, úgy a Huawei az infokommunikáció területén létrehozott innovációival motiválja az embereket.
A Huawei szerint, a sport nagyszerű módja annak, hogy az emberek életét gazdagabbá tegyük, ezért a vállalat elkötelezett a sport, és leginkább a futball iránt. Az elmúlt években a Huawei számos csapatba fektetett be, mint például az Américaba, a Santa Fe-be, a Sporting Cristalba, az Arsenalba, az Atlético de Madridba és az AC Milanba annak érdekében, hogy inspirálja az embereket a világ minden táján, és az olyan játékosokat, mint Robert Lewandowski, Alexis Sánchez és most Lionel Messi, akikről a vállalat úgy gondolja, hogy osztoznak a márka értékeiben.
“Örömmel jelentjük be együttműködésünket Lionel Messivel, aki rendkívüli személyiségével arra ösztönzi az embereket a világ minden táján, hogy kövessék az álmaikat, nézzenek szembe a kihívásokkal és legyenek jobbak minden nap. Messi az az ember, aki sok mindenben osztozik a Huawei értékeivel és mindig keresi a lehetőségeket, hogy hogyan lehetne nagyszerűbb.” – mondta el Tyrone Liu, a Huawei fogyasztói üzletágának latin-amerikai vezérigazgatója.
Lionel Messi elmondta: “Harcolnod kell azért, hogy elérd az álmaidat. Áldozatot kell hoznod, mindent bele kell adnod, és mindig arra kell gondolnod, hogy eléred a csúcsot. Az a nap, amikor úgy gondolod, hogy már nincs továbblépés, az egy szomorú nap minden játékos számára.”
A Huawei Magyarországon is részt vállal a versenysport támogatásában: a vállalat a Magyar Vízilabda Szövetség technológiai partnerévé vált 2015-ben, amely keretében immár második éve segíti az utánpótlás-nevelést és csúcstechnológiás készülékekkel támogatja a szövetséget.
Az innováció és a kiválóság iránti elkötelezettségének köszönhetően a Huawei ma már a világ harmadik legnagyobb okostelefongyártója. Teljesítményük és dizájnjuk miatt a Huawei zászlóshajó készülékei, a Mate, P és G szériák okostelefonjai világszerte népszerűek. Az elsősorban üzleti felhasználók számára fejlesztett Mate 8 okostelefonból közel 3 millió darabot szállított ki a Huawei 2015. november 26-i hivatalos bemutatója óta.