Létrejött a „Simple Univerzum”
Idén decembertől az OTP Mobil átjárást biztosít két terméke, a Simple alkalmazás és a SimplePay online fizetési platform között. A fejlesztés eredményeként az app közel 400 000 felhasználója könnyedén fizethet több ezer webshopban. A legújabb fejlesztéssel a vállalat célja egy olyan fizetési rendszer biztosítása a digitális térben értékesítő cégek számára, ami egyszerűbbé és biztonságosabbá teszi a fizetési folyamatot a vásárlók számára.
Nem sokkal azután, hogy a mobilfizetés mindenki számára elérhetővé vált a Simple alkalmazáson keresztül, az OTP Mobil újabb lépést tett annak érdekében, hogy még kényelmesebbé tegye a vásárlást. Mostantól, ha a felhasználó Simple fiókot hoz létre az alkalmazásban vagy a weboldalon, azzal lehetővé válik számára, hogy minden olyan webáruházban pillanatok alatt fizethessen, ahol a SimplePay online fizetési megoldása is elérhető. A Simple fiók létrehozását az online fizetési folyamat közben is elvégezheti az ügyfél, amennyiben ezt korábban még nem tette meg.
„A két termékünk közötti átjárás biztosításával az volt az elsődleges célunk, hogy gyorsabbá tegyük a Simple felhasználók számára a fizetést azokon a felületeken, ahol a SimplePay fizetési rendszere is megtalálható. Ez jelen pillanatban több mint 3000 webáruházat jelent, a partnerek száma azonban folyamatosan növekszik, hiszen egyre több kis-, közepes- és nagyvállalat ismeri fel a SimplePay megoldásaiban rejlő lehetőségeket. A mostani megoldásunkkal sikerült létrehozni a Simple univerzumot, ahol a vásárlók gyorsan, biztonságosan és kényelmesen tudnak fizetni, a webshopok pedig kevesebb potenciális vásárlót veszítenek el a fizetési szakaszban” – emelte ki dr. Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil ügyvezető-helyettese.
A legújabb fejlesztés kölcsönösen előnyös a fogyasztóknak és a kereskedőknek. A Simple alkalmazás felhasználói számára még egyszerűbbé válik az online fizetési folyamat. Ez azt jelenti, hogy a Simple fiókban regisztrált bankkártya a SimplePay felületén egy egyszerű azonosítás után elérhető és a vásárló már tud is fizetni a korábban elmentett kártyájával, nem kell a kártya adatait újra megadnia.
A kereskedők is jól járnak, hiszen a Simple alkalmazás teljes regisztrált felhasználói bázisával, közel 400 000 potenciális vásárlóval bővíthetik vevőkörüket. Ráadásul az átálláshoz nincs szükség fejlesztésre, így nincs szükség újabb adminisztrációra, és nem jár járulékos költségekkel sem. A SimplePay online fizetési rendszer bevezetése óta közel 44 milliárd forint értékű forgalmat bonyolítottak le rajta keresztül. A szolgáltatás sikerét bizonyítja, hogy indulása óta több mint 4,5 millió tranzakciót kezeltsikeresen. Amellett, hogy például a jegyértékesítők, biztosítók, e-kereskedők, taxitársaságok, fizetési rendszerét biztosítja, vending automatás vásárlásokhoz speciális POS terminálokat is kínál a vállalat az ország közel 2000 helyszínén, ahol NFC-s és applikációs fizetés is elérhető.