Kiugró kereslet az Epson termékei iránt a drupa kiállítást követően
Jelentősen nőtt a japán gyártó nyomtatóira leadott megrendelések száma a drupa kiállítás után a kiállítási stand nagy látogatottságának köszönhetően. „Rendkívül látványos installációval találkozhattak a látogatók” – számolt be Duncan Ferguson, az Epson Europe Professional Printing & Robotics üzletágának ügyvezető igazgatója. „Az Epson a nyomdai előkészítésre, a plakát-, fotó-, textil- és címkenyomtatásra tervezett tintasugaras nyomtatóinak eddigi legnagyszerűbb termékbemutatóját láthatta a közönség. A standunkat hatalmas érdeklődés övezte: a világ minden tájáról kíváncsiak voltak az Epson készülékeire és nagyon örülünk a nagyszámú megrendelésnek.”
Az új SureColor SC-S kültéri oldószeres nyomtató termékcsalád iránti tömeges érdeklődés miatt az Epson növelte professzionális nyomtatóinak gyártási kapacitását, hogy lépést tudjon tartani a kereslet rohamával. Az gyártó új, 44” méretű, széles formátumú SureColor SC-P10000 készüléke széles körben népszerű lett, ezt az is bizonyítja, hogy a kiállítást követően már 10 ilyen terméket értékesítettek.
A kiállításon nemcsak a SurePress L-6034VW digitális címkenyomtatóra érkeztek Európa-szerte megrendelések, hanem a SurePress L-4033AW gépre is nagy volt a kereslet: többek között az Egyesült Államokba és Egyesült Arab Emirátusokba egyaránt adtak el belőle.
A kiállításon a fénymásoló szalonok zónájában az Epson bemutatta, hogy asztali megoldásaival a tervezés és a nyomtatás helyben valósítható meg. Így a cégek számára a nyomathordozók széles körének felhasználása mellett sokféle személyre szabott termék előállítására nyílik lehetőség.
Nagy volt az érdeklődés az Epson új ColorWorks C7500 címkenyomtatója és az SC-F2000 direkt textilnyomtatója iránt is, hiszen a gyártó ezekkel az eszközökkel demonstrálta, miként bővíthető a cégek szolgáltatási portfoliója a megfizethető ár és a magas minőségi elvárások mellett.