Két kattintással elérhető a legnépszerűbb tartalmak 80%-a
Április 5-től megújul a Telenor weboldala, amelynek fejlesztését 2 hónapos kutatómunka és tervezés előzött meg. A megújulás célja, hogy a látogatók a lehető legkényelmesebben érjék el a számukra érdekes tartalmakat, funkciókat, és még hatékonyabbá váljon az online ügyintézés.
2 hónapos előkészítő folyamat után tavaly októberben kezdődött meg a Telenor új weboldalának fejlesztése. Az intuitív felület kialakítását rengeteg kutatás, ügyfélvisszajelzések, több körös felhasználói interjúk és előtesztelés előzte meg. Ezek alapján olyan felhasználó-csoportokat, ún. perszónákat hoztak létre, akik érdeklődése, jellemző internetezési szokásai igen hasonlóak. Az új struktúrát úgy alakították ki a Telenor szakemberei, hogy az minél inkább megfeleljen ezen ügyféltípusok elvárásainak, digitális jártasságának, szokásainak.
A tervezés sikerét a felhasználói tesztek igazolták. Például míg korábban az Expressz feltöltőkártya regisztrációját a felhasználók sok esetben félbehagyták, addig az új oldalon a folyamat és a felület kialakítása is úgy egyszerűbbé vált: a teszt-felhasználók 100%-ban sikeresen, és elmondásuk szerint könnyedén vitték végig a folyamatot. A gyorsabb online ügyintézés érdekében a fejlesztés során az eredetileg mintegy 600 aloldalból felépülő telenor.hu mérete is jelentősen csökken.
A telenor.hu megújulása az első lépése a Telenor és a VIRGO Csoport együttműködésének, aki 2017 szeptemberétől látja el a Telenor Magyarország online tervezési és fejlesztési feladatait, illetve a digitális felületek grafikai megújítását. A hosszabb megújítási folyamat célja, hogy a Telenor digitális felületeit még inkább ügyfélközpontúvá, gyorsabbá és flexibilisebbé tegyék, alkalmazkodva a folyamatosan változó felhasználói igényekhez.
„Azon dolgozunk, hogy weboldalunkon az ügyfeleink az esetek túlnyomó többségében maximum 2 kattintással meg tudják találni, amit keresnek, és a lehető legkevesebbet kelljen várakozniuk. Ezen az úton tettünk meg most egy fontos lépést, és bízunk benne, hogy ügyfeleink hatékonyabban és gyorsabban intézhetik ügyeiket online. A közösségi médiában is arra bíztatjuk őket, hogy írják meg tapasztalataikat az új weboldallal kapcsolatban, hiszen az ő visszajelzéseik jelentik a fejlődés útját.” – mondta el Király András László, a Telenor digitális üzleti csatornáinak fejlesztéséért felelős szakembere.