Játékokkal és új funkciókkal bővült a Telenor chatbotja
Az ünnepek alkalmából új funckiókkal, karácsonyi ajánlatok részleteivel és játékokkal, köztük egy karácsonyi nyereményjátékkal bővült a Telenor chatbotja, OlyBot, amely a Telenor Facebook-oldalának küldött Messenger-üzenetben érhető el.
A Telenor Magyarország az idei nyári olimpia alkalmából indította el első, kísérleti csevegőrobotját, amely a Facebook Messenger Bot platformját használja. Az OlyBot névre keresztelt chatrobot első, kísérleti bevetésén olimpiai hírekkel szolgált, később a berlini IFA szórakoztatóelektronikai kiállításról tudósított azoknak az érdeklődőknek, akik feliratkoztak üzeneteire a Telenor Facebook-oldalának küldött üzenetben.
Azóta a chatbot képességei tovább bővültek. Izgalmas nyereményekkel kecsegtető ünnepi memóriajáték és karácsonyi ajánlatok részletei is elérhetők OlyBot segítségével. Ezek a funkciók közvetlenül a Facebook Messengerben érhetők el, akár számítógépen, akár mobilapplikációból. OlyBot emellett a Telenor szolgáltatásaival kapcsolatos üzeneteket is küld a feliratkozóknak, valamint a felhasználók felvehetik a kapcsolatot a Telenor közösségi ügyfélszolgálatának munkatársaival is az erre szolgáló menüpontra kattintva.
A Telenor a Facebook Messenger mellett a Viber csevegőplatformon is kísérletezik chatbot-megoldásokkal. A Viber üzenőalkalmazás magyarországi stratégiai partnereként a hazai vállalatok közül elsőként indított nyilvános csevegőcsatornát is a Viberen. A Telenor csevegőbotja segít a felhasználóknak Viberen megtalálni a legközelebbi Telenor-üzletet, tájékoztat a pillanatnyi várakozási időről is, és akár útvonalat is tervez a bolthoz.
„A Telenor folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy kiemelkedő ügyfélélményt biztosítson az egyre népszerűbb csevegőalkalmazásokon keresztül is, mint a Facebook Messenger és a Viber. Hatalmas előny, hogy felhasználók milliói által használt infrastruktúrára épülhetünk rá, ezzel átlépve azt az általános kezdeti kihívást, hogy a kritikus mennyiségű felhasználóhoz eljusson az alkalmazásunk.” – mondta el Rátz Tibor, a Telenor social media és online PR szakértője.
A chatbotok a népszerű, több millió felhasználó által jól ismert és gyakran használt csevegőalkalmazásokon belül automatizálják a vállalatok, márkák, médiumok és felhasználóik közötti kommunikációt. A felhasználók ugyanúgy küldhetnek üzenetet a chatbotnak, mint ahogy ismerőseiknek teszik, és válaszként anyanyelvükön, gyorsan és kényelmesen kaphatják meg a kívánt információt.