Itt a PayPal új mobil applikációja

Bemutatkozott a PayPal (Nasdaq: PYPL) legújabb, iPhone és Android okostelefonokra letölthető mobil applikációja. Az alkalmazás korábbi verziójának újratervezése a vállalat reakciója a globális mobil kereskedelem rohamos térnyerésére, amely a vállalat megbízásából készült kutatás szerint a teljes e-kereskedelem növekedési ütemének háromszorosával fejlődik.*

„Jelenleg minden negyedik PayPal tranzakciót mobil eszközről indítanak, és a Forrester Research kutatóintézet előrejelzése szerint 2016-ban az m-kereskedelem a teljes e-kereskedelem harmadát fogja kitenni. Ez az oka, hogy egyre jobban felértékelődik az webáruházakhoz hozzáférést biztosító mobil eszközök és az ezeken futó applikációk szerepe” – mondta el Matt Komorowski, a PayPal közép-kelet európai régióért felelős értékesítési vezetője. 

A megújult alkalmazás legyszerűsíti a peer-to-peer utalások menetét, a fiókaktivitások nyilvántartása átláthatóbbá válik a folyamatban lévő és befejezett tranzakciók elkülönítésével, könnyebben figyelemmel követhetjük a küldött és beérkezett pénzösszegeket, továbbá a felhasználók a lakóhelyüktől eltérő országokban kiadott bankkártyát is hozzárendelhetnek fiókjukhoz.

A PayPal terméktervezői csapata a fejlesztési időszakban nyolcezer ügyfélszolgálati munkatárs véleményét kérte ki, és a beta verzió tesztelése során kapott visszajelzéseket is felhasználták a most megjelenő hivatalos változatban.

A PayPal applikáció minimum rendszerköveteménye iOS 8.1, vagy Android Honeycomb.


*A PayPal megbízásából az Ipsos 22 országban (Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Ausztria, Svájc, Olaszország, Spanyolország, Hollandia, Svédország, Norvégia, Dánia, Lengyelország, Törökország, Oroszország, Izrael, Egyesült Arab Emírségek, USA, Kanada, Brazília, Mexikó, Kína, Ausztrália) végzett reprezentatív kutatása országonként 800 fős mintával, összesen 17,519 felnőtt személy megkérdezésével készült.