GIF-tablóval teszi emlékezetessé a tanév végét a Telenor
Csókot dobhatnak, integethetnek, lábat lógathatnak a végzős diákok tablójukon, ha kipróbálják a Telenor új alkalmazását, melynek segítségével szó szerint megelevenedhet az osztály. Az animált képekből, gifekből álló tablókkal értékes nyereményekért lehet versenyezni, a legjobbakat pedig – hagyományos társaikhoz hasonlóan – ki is állítják, ám rendhagyó módon digitálisan, a helyi Telenor-üzletek kijelzőin.
Különleges tablóversenyt hirdetett végzős osztályok számára a Telenor: a tablókat a hagyományos, statikus fotók helyett animált képekből, gif-ekből állíthatják össze a pályázók egy alkalmazás segítségével. A Google Play és App Store alkalmazásboltokban is elérhető ingyenes applikációban a diákok elkészíthetik animált képeiket, majd ezeket beilleszthetik az előre gyártott sablonok egyikébe, vagy egy általuk választott háttérképre, így igazán személyre szabhatják a megjelenést.
Az alkalmazásból május 29-ig lehet közzétenni a minimum 10 osztálytárs részvételével elkészített tablókat, illetve azokra szavazatokat gyűjteni a Facebookon. Megéri szavazásra buzdítani a barátokat, ismerősöket, mivel a legtöbb voksot begyűjtő tablón szereplő diákok EFOTT-hetijegyet és egy-egy tabletet kapnak. A versennyel jól járnak a pályázatban legaktívabb középiskolák is: a legjobb három intézmény nem csupán együttesen 50 táblagéppel lesz gazdagabb, hanem még a Telenor digitális oktatási programja, a Hipersuli biztonságos internetezésről szóló oktatásában is részt vehetnek.
Igazi különlegesség, hogy a legjobb GIF tablókat a helyi Telenor-üzletek kijelzőin is megjeleníti a Telenor, hogy a rokonok, barátok és a helyi közösség is megnézhesse az integető, vagy akár egymásnak labdát dobáló diákokat.
„Az ötlet ereje annak egyszerűségében rejlik. Vegyünk egy tradicionális eszközt, a papíralapú érettségi tablót, és találjuk ki annak digitális változatát. Az alkalmazással létrehoztuk az ehhez szükséges eszközt, de a kreatív alkotást már az osztályokra bízzuk, hogy ők maguk tegyék még emlékezetesebbé a közös diákéveiket" – mesélt az ötlet születéséről Mondvay Dániel, a Telenor marketingkommunikációs osztályának tartalommarketinggel foglalkozó csoportvezetője.
A giftablo.telenor.hu oldalon megnézhetők a már elkészült tablók, valamint bővebb információ is található a pályázatról.