Felgyorsul az ügyintézés a Telenor üzleteiben
Ügyfelei érdekében és visszajelzéseik alapján a Telenor folyamatosan fejleszti ügyfélszolgálati tevékenységét, így bővíti a számlabefizetés lehetőségeit is. Március folyamán a társaság 11 üzletében azokat az ügyfeleket, akik számlabefizetés céljából keresték fel a kirendeltséget, egy-egy közeli Inmedio vagy Relay hírlapárusító pontra irányították. A tesztidőszak alatt ezekben az üzletekben a várakozási idő jelentősen csökkent, és a komplex ügyeket intéző ügyfelek gyorsabb kiszolgálásban részesültek. Mindemellett a teszt azt is megmutatta, hogy a számlabefizetők is gyorsabban intézhették ügyüket az Inmedio és Relay üzletekben, mivel nem kellett más, hosszabb ügyintézést bonyolító ügyfelekre várakozniuk.
Május 9-től országszerte 324 Inmedio és Relay üzletben a Telenor ügyfelei a POS terminálon üthetik be telefonszámukat, ezután a rendszer SMS-ben küldi ki telefonjukra a befizetendő számla összegét, amelyet a helyszínen készpénzben rendezhetnek. Fontos tudni, hogy a sárga csekkes fizetés több napos átfutásával ellentétben, a hírlapárusoknál befizetett összegeket a Telenor azonnal jóváírja rendszerében.
A Telenor továbbra is a számlabefizetés egyszerű és kényelmes módjait ajánlja ügyfeleinek, akik ma már mobileszközről, az ingyenes MyTelenor és Wallet alkalmazásokból is egyszerűen befizethetik havi mobilszámlájukat. A Telenor emellett folyamatosan fejleszti a számlák internetes befizetési lehetőségeit is, melyek népszerűsége folyamatosan növekszik. Egyre több ügyfél preferálja az elektronikus számlát is, mivel ennek használatával elkerülhető a csekkel való sorban állás, ráadásul a digitális formátumban tárolt számlák 8 évre visszamenőleg visszakereshetők. Aki a személyes befizetést részesíti előnyben, májustól országszerte 324 Inmedio és Relay üzletben ezt megteheti, akár vasárnap is.