Egyéni igények szerint alakítható csomagokkal újít a Telenor
2015. február 5-étől a Telenor hazánkban egyedülálló módon alakítja át előfizetési csomagjait, és ezzel teljesen új szemléletet honosít meg a hazai távközlésben. Az ügyfelek visszajelzéseit, igényeit és kéréseit elemezve a társaság olyan megoldást fejlesztett, melynek segítségével az ügyfelek önállóan, rugalmasan és személyre szabva állíthatják össze tarifájukat.
Az új, Telenor MyTariff névre keresztelt tarifa-koncepció lényege, hogy az ügyfél saját igényei alapján személyre szabhatja, modulárisan összeállíthatja díjcsomagját a következő alapelemekből: meghatározott mennyiségű hanghívás, SMS és adatforgalom. Az egyéni igényeknek megfelelően alakítható tarifával közel 200 féle kombináció hozható létre. A választott elemek függvényében minden előfizető szabadon felhasználható „extra szolgáltatás kerethez” is jut, melyet olyan extrákra fordíthat, mint a Deezer zene, Telenor MyTV, e-mail és böngészés csomag, stb. További rugalmasságot jelent, hogy részletre történő készülékvásárlás esetén az ügyfél saját maga dönthet a fizetési futamidő hosszáról is. A Telenor MyTariff választható adatcsomagjai alapértelmezetten a legmagasabb le- és feltöltési sebességű Hipernet 4G hozzáférést biztosítják.
A Telenor a most bevezetett konstrukcióhoz egy új, átlátható tarifa-kalkulátor alkalmazást is fejlesztett, melynek segítségével az ügyfelek nyugodt körülmények között, akár otthonukban is megalkothatják a saját igényeikre szabott csomagot. A Telenor üzleteiben szakértő munkatársakkal közösen, táblagépeken állíthatóak össze az előfizető igényeinek leginkább megfelelő Telenor MyTariff csomag – akár az otthoni számítógépen megkezdett és elmentett állapot Telenor üzletben történő véglegesítésével. A Telenor MyTariff előfizetések egyszerűségét és átláthatóságát erősíti, hogy szerződéskötéskor egy egyoldalas kivonat foglalja össze a szerződés legfontosabb elemeit, így az ügyfelek számára is könnyebben értelmezhetőek a megállapodás legfontosabb részei.
A Telenor MyTariff bemutató sajtótájékoztatóján Mike Michel, a Telenor kereskedelmi vezérigazgató-helyettese elmondta: „Az új tarifa-konstrukciónk forradalmi jelentőségű, hiszen egy teljesen új szemléletet hoz a hazai mobiliparba. Büszke vagyok arra, hogy a Telenornál innováció tekintetében tudunk úgy működni, mint egy start-up, és merjük megkérdőjelezni a szektorban bevett szokásokat, merünk az ügyfelek igényeire építve merészet lépni. Havonta mintegy 8300 ügyfél-visszajelzést dolgozunk fel, ezek alapján rajzolódott ki például a személyre szabható tarifacsomagok és az egyszerűsített szerződéskivonat iránti igény, ezért döntöttünk a teljes megújulás mellett”.
A MyTariff mögötti emberközpontú filozófia megjelenik a Telenor megújuló arculati elemeiben és reklámjaiban is. A társaság új imázsfilmje a szabadságról, az egyéni igények, önmagunk megvalósításáról szól, friss tartalommal erősítve a „Telenor, a felfedezés szabadsága” üzenetet.