A tévé és a mobil mellett konyhai eszközöket és akkumulátoros fúrógépet vásároltak az Extreme Digital online vásárlói karácsonyra
A decemberi eladási számok alapján a szokásos karácsonyi slágertermékek – a tévé és okostelefon – mellett idén a mosógépek, konyhai kisgépek (például robotgép, turmixgép), valamint az akkumulátorról működtethető fúrógépet vásárolták a legnagyobb számban az Extreme Digital vásárlói.
Az UHD tévé mellett a hoverboard az új sláger
A legnépszerűbb tévé az Extreme Digital vevői körében egy ultra-HD felbontású, 43 colos okostévé 150 ezer forintos áron, míg a legfelkapottabb okostelefon egy 90 ezer forintba kerülő középkategóriás Android készülék 5,2 colos OLED képernyővel, 16 megapixeles kamerákkal. Laptopból egy 15,6 colos modell a legkelendőbb kétmagos AMD processzorral, 4 GB memóriával és 500 gigabájtos merevlemezzel felszerelve – 80 ezer forintért.
Hűtőgépből alulfagyasztós, A++ energiaosztályú, No Frost technológiás típus volt karácsonyra a legkelendőbb 125 ezer forintos áron, míg mosógépből egy elöltöltős, A+++ energiabesorolású modellből vásárolták a legtöbbet decemberben 74 ezer forintos áron.
Az új termékek közül a hoverboardok voltak a legnépszerűbbek decemberben, hiszen az elektromos hajtású közlekedési eszközök fejlettebb modelljei gond nélkül képesek 15-20 kilométeres távolságra elfuvarozni akár egy felnőttet is. A LEGO® játékok közül a többek közt rendőrautót, tűzoltóautót is tartalmazó City-sorozat játékai váltották ki a legnagyobb érdeklődést, de a fekete pénteki akciók révén az idén a Classic termékvonal építőkockáit is rengetegen vásárolták meg.
A videojátékos termékek közül a gamer headsetek, kedvező árú gamer billentyűzetek és egerek, sőt a gamer székek kelendők az ultraszélesvásznú (21:9-es) monitorok mellett.
Hódít a bolti átvétel
2017-ben a karácsonyi szezon az Extreme Digitalnál november 17-én megrendezett Black Friday akcióval kezdődött. Az év utolsó hónapjában az online áruházat december 11-én, vagyis a szentestét megelőző hét első napján keresték fel a legtöbben, míg a 17 szaküzletben 19-én, kedden volt a csúcs.
Az Extreme Digital hibrid üzleti modelljének létjogosultságát igazolták az idei online vásárlási trendek is: az internetes vásárlók 33 százaléka bolti átvétellel rendelte meg termékét, míg házhoz szállítást 58 százalék kért. Az átvételi pontok nyújtotta lehetőséget 9 százalék választotta.