A Telenor ügyfeleinek száma meghaladta a 200 milliót
A Telenor Csoporthoz most már több mint 200 millió mobil előfizető tartozik. Jelentős mérföldkő ez a Telenor Csoport ázsiai, európai és skandináviai történetében.
„A Telenornál még sokan emlékeznek az egymilliós határ átlépésére – ez is történelmi mérföldkőnek számított akkoriban. Azóta sokat változott a világ, és benne a mobiltelefon szerepe. Ma a Telenor több mint 200 millió embert szolgál ki Malajziától Norvégiáig. Történetének hőskorában, a 1990-es években a vállalat arra törekedett, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a mobilkommunikációt. Akkor még senki nem számított arra, hogy a mobiltechnológia ekkora jelentőségre tesz szert, mint napjainkban. Mai jövőképünk már túlmutat azon, hogy telefont adjunk mindenki kezébe. Most már az internetet és a digitális életvitel kínálta lehetőségeket szeretnénk mindenki számára elérhetővé tenni" – nyilatkozta Sigve Brekke, a Telenor Csoport elnök-vezérigazgatója.
A Telenor Csoport folytatja erőfeszítéseit annak érdekben, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a hálózati csatlakozás lehetőségét, ami már-már alapszükségletnek számít a világon. Ugyanakkor folyamatosan keresi az új lehetőségeket a fenntartható növekedésre, az ügyfelek figyelmének felkeltésére és az értékteremtésre.
A Telenor Csoport Ázsia és Európa 13 piacán van jelen. A vállalat 21 éve alapította magyarországi leányvállalatát és 1996-ban lépett be Ázsiába, ahol jelenleg a térség vezető mobilszolgáltatója. 2015 harmadik negyedévében a hat ázsiai leányvállalat adta a Telenor Csoport összárbevételének több mint 50%-át, míg Norvégia és többi európai leányvállalat 20-20%-kal részesedett belőle. Több mint 170 millió új előfizető választotta a Telenor Csoportot az elmúlt évtizedben.
„A Telenor Csoport valóban globális nagyvállalat, kiterjedt földrajzi jelenléttel. Logóját és márkáját több mint 1 milliárd ember ismeri. Az erős norvég hagyományokkal rendelkező cég globális márkává vált. A négy legismertebb skandináv márka egyike, és a világ márkáinak 200-as toplistáján is szerepel. Az emberek közötti kapcsolattartás lehetőségének, valamint az internet és a digitális szolgáltatások elérésének biztosítása révén a Telenor hozzásegíti ügyfeleit a sikeres üzletvitelhez, a jobb élethez és hozzájárul az élhetőbb társadalom megteremtéséhez" – mutatott rá Atle Følgesvold, a TNS Gallup Norway globális piackutató cég tanácsadója.
A Telenor Csoport ismeri 13 piaca és ügyfelei egyedi jellegzetességeit. A csatolt infografikákból kiderül, milyen sajátos jellemzői vannak az egyes Telenor-országoknak.